hey dames ik had een vraagje ik heb de 23e eerste echo ik ben zwanger geraakt met clomid alleen heb ik de 1e echo in de fertiliteitskliniek blijf je hier dan onder behandeling of moet je je aanmelden bij een verloskundige als de echo goed is iemand hier ervaring mee
Ik heb na de IUI de eerste paar echo's (7, 9 en 11/12 weken) in het ziekenhuis gehad; toen alles goed was de keuze gekregen om medisch in het ziekenhuis te blijven of naar de verloskundige over te stappen. Dat laatste gedaan omdat het me wat persoonlijker en prettiger leek dan die witte jassen steeds. Maar dat geven ze dus wel aan is mijn ervaring.
Hier eerst 2 echo's gehad bij de gynaecoloog en toen werd me verteld dat ik verder alles bij de verloskundige mocht doen.
De echo bij 7 weken en 10 weken in het ziekenhuis. Daarna mochten we gelukkig na de verloskundige. De 20 weken echo moest wel weer in het ziekenhuis dit inverband met icsi volgens mij.
Ik heb mijn 1ste echo met 7 weken bij de fertiliteitskliniek gehad en ben daarna over gegaan naar de verloskundige.