Ik weet niet of ik het hier goed neer zet anders moet het maar verplaatst worden .. Maar ik word een beetje moe van mijn schoonmoeder eigenlijk . Eerst zit ze te zagen over hoe graag ze toch wel niet een kleinzoon wil ..waarop mijn antwoord was nou mij maakt het niet veel uit maar een meisje zou ik wel leuk vinden ,heb al 2 knullen ..Waarop zei weer zei maar IK wil een jongen ..ja uhhhhhhhhhh die heb je toch al 2 zoons duhhh ....Nou na de 20 weken echo verteld dat we een dochter krijgen ,ik in mijn nopjes natuurlijk ,een jongen is net zo welkom hoor begrijp me niet verkeerd .Maar goed schoonmoeder zwaar teleurgesteld natuurlijk .Daarna was het iedere keer als we kwamen aan mijn buik zitten frunikken en dan er tegen praten en dan zeggen hier is je oma die eigenlijk liever wou dat je een jongen was ..dus zowel manlief als ik al een paar gezegd hou er nou eens mee op .En vooral ook omdat ik dat gepluk engehannes aan mijn buik meer dan beu was .Komt ze net weer en weer aan mijn buik plukken en doen en duwen grrrrrr zucht dus ik zeg zou je daar nou eens mee op willen houden ik vind dat niet prettig .Is madam helemaal verbouwereerd en zei gewoon doodleuk het is MIJN kleinkind van MIJN zoon dus als ik aan je buik wil zitten dan doe ik dat ...Nou sta ik niet snel met mijn mond vol tanden maar op dat moment effe wel heb echt met open mond staan kijken naar haar ,kon echt geen zinnig woord meer uitbrengen ..Dat mens is niet goed hoor ...of ben ik nou overdreven dat ik dat gepluk geduw en gehannes aan mijn buik niet wil ... Liefs Rian
MIJN kleinkind van MIJN zoon... Nou die had ik netjes even buiten de deur gezet, en gezegd je staat in MIJN huis en nu wegwezen. Wat een draken heb je toch Zo ik hou er sowieso niet van als ze ongevraagd aan mijn lichaam zitten, stel voor met zulke opmerkingen..ze heeft nog geluk dat je jezelf zo goed kan inhouden! Ik met mijn Rotterdamse metaliteit, ben iets minder tactvol na een aantal keer waarschuwen misschien heeft je schoonmoeder dat ook even nodig!
Nou ja zeg! Dat ze dat laatste zo zei! Ik had dat dus echt niet gepikt! Tis evengoed jou zoon als die van je man hoor! Wat kletst je schoonmoeder nou. Het is het kind van jou en je man,en niet haar kleinkind en de kind van haar zoon! GEwoon van jullie en nit alleen van haar en haar zoon. Probeer je er niet te druk om te maken. En als jij niet wilt dat ze steeds aan je buik zit gewoon heel duidelijk zijn hoor! Is jou lichaam en daar heb jij alles over te zeggen niet zij omdat haar kleinkindje er in zit!
Zou haar ook het huis uitgooien. Persoonlijk zou ik het niet erg netjes doen. Zou haar ook duidelijk maken dat ze de eerste 2 weken niet welkom is.
Oh mijn god! Nee jij bent niet degene die niet goed is! Is verdorie toch jou lichaam! Dat daar toevallig haar kleinzoon in zit hoeft toch geen vrijbrief te zijn voor haar om maar ten alle tijden aan je te zitten. Jeetje zeg! Hoe zou zijn t vinden? Ga lekker aan haar lopen plukken en zeg als ze klaagt "ja maar JIJ bent MIJN kinds oma! Dus dan mag t." Ga toch weg zeg.. Sommige mensen Zowiezo als iemand t over kinderen heeft in die zin van eigendom dan krijg ik al de kriebels...
Helemaal mee eens! Kan er zelf ook niet tegen als mensen aan mn buik zitten, mijn vader heeft daar ook zo'n handje van
Sorry hoor,maar je schoonmoeder heeft een schop onder haar kont nodig. het is JOUW buik, en JOUW recht om te zeggen dat je niet wilt dat ze er aan zit. En een jongen of een meisje? Ze kan ook blij zijn dat ze een kleinkind krijgt. Zou op je strepen blijven staan en voor jezelf opkomen hoor. Succes
Zo zeg.. Dit zou mijn schoonmoeder echt niet moeten proberen.. Ze doet net of dat kindje haar bezit is... Maar ze vergist is. Tis jullie kindje.. En het is JOUW buik, en JOUW lichaam.. Er is daar niks van haar bij...
Wat erg zeg.. Het is toch echt jouw buik! En ook al zit daar haar kleinkind in, dat betekend nog niet dat het kindje of jou buik haar eigendom is.. Ik zou haar nu alvast beginnen duidelijk te maken dat het meer jullie kind is, dan haar kleinkind. Anders loopt ze er na de geboorte ook continu mee te zeulen..
Normaal gesproken heb ik mijn bekkie ook wel bij hoor ...maar ik had nu echt zoiets van HUHH uhhhhhhh hoor ik dat nou goed ...was en ben echt nog steeds helemaal stom verbaasd ...En inderdaad of ze nou een kleindochter of een kleinzoon krijgt ze moet blij zijn dat MIJN dochter gezond is .En dat is echt prioriteit nr 1 voor mij en dat het dan inderdaad een meisje is heel leuk .....
hoi hoi nou bij mij had mijn schoonmoeder dat ook niet moeten doen hoor! en straks als je iets verkeerd doet in de opvoeding dan.(volgens haar he) dan zegt ze ook zeker van ik neem het mee zo van het is MIJN kleinkind van MIJN zoon. nou sorry hoor maar het moet niet gekker worden. dus gewoon je mond opentrekken hoor,alhoewel ze soms raar uit de bocht kunnen komen die mensen.(dat je dan met een bek vol tanden staat ja) want het JOUW kind. groetjes sandra
Echt belachelijk zeg van je schoonmoeder. Die opmerking inderdaad, het is MIJN kleinkind. Nou het is altijd nog eerder jullie kind, dus het kind van jouw en je vriend/man. Niet haar bezit. En ook is het jouw lichaam dus jij bepaalt of iemand daar aan zit ja of nee. Zou haar wel even terecht wijzen de volgende keer en anders je vriend laten doen. Ik vind dat je vriend in zo'n situatie ook wel wat meer kan zeggen. Bah ik vind het echt stom zulke opmerkingen. Ook nogal beledigend om tegen je buik te zeggen (en dus tegen HAAR kleinkind) dat ze liever had gewild dat het een jongen was. Persoonlijk had ik haar het huis uit gekickt. Want iets zegt me dat het hier niet bij blijft hoor. Was ze altijd al zo of sinds je zwangerschap alleen? Vind het erg vreemd en het getuigd niet van respect ten op zichte van jou, haar zoon en jullie kindje.
:x Grrrrr wat een mens @#%#&$%# Hahah nee das niet normaal nee, en JIJ hebt het volste recht om te zeggen dat mensen niet aan je buik moeten zitten. Hoezo mijn kleinkind van mijn zoon ? Tsssss....die BUIK is van JOU! dusseh handjes thuis houden oma!