goeiemorgen dames, ik heb al een week last van pijn in mijn onderrug, zo een beetje menstruatie-achtig, als ik 's avonds in bed lig, wordt het eerst erger en daarna gaat het weg! wel heb ik al een week last van verstopping, ik kan dus niet naar het toilet, zou dat de oorzaak kunnen zijn van die rugpijn of zijn het een soort oefenweeën?
Zou idd van je darmen kunnen komen. Als ik last van mijn darmen heb slaat dit ook op mijn buik en rug. Aan je zwangerschapduur te zien,kunnen het idd ook oefenweeen zijn. Succes !
Ik ben nog niet zo lang zwanger maar ik heb heel erg veel last van obstipatie. Op een gegeven moment was het zo erg dat ik last had van mijn stuitje. Verschrikkelijk. Je kunt je ha eens vragen naar lactuloze, dat is een laxeer middel dat heel erg goed werkt en niet schadelijk is voor je kleintje. nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn om naar het toilet te kunnen gaan. Groetjes nance158
Die laxo vondt ik alleen maar lekker maar helpen deed het bij mij niet. ik heb er wel erg goede dingen over gehoord bij andere dat het wel werkt, maar bij mij gingen er gemiddeld 4 flessen in de week op maar dat was ook alles.