Ligging van de baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ssgerundt, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik werd dit gewaar doordat ik ineens minder naar toilet moest gaan, en nu schopjes kreeg tegen mijn ribben ipv tegen mijn blaas. Het rare is wel maar het is ook wel leuk dat het net is alsof ons ventje zit te kriebelen vanonder in mijn buik.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb de kleine nog nooit in mijn blaas of ribben voelen trappelen alleen in mijn zij, voornamelijk rechts en dan voel ik soms links een reactie. Zo lag ze eigenlijk op de eerste echo al,bij de tweede ook en nu dus nog steeds. Hoezo voorkeurshouding :(

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Voor Minyaweth weer even naar boven gehaald, ik hoop dat je hier een antwoord kunt vinden.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Thanks meid!
    Las al een eigen reactie van mij terug..... :oops: :)
    Bij mij is de situatie intussen veranderd. Heb niet meer het idee dat hij nog overdwars ligt maar er nu een spelletje van maakt om van hoofdligging naat stuitligging te gaan draaien! De ene keer voel ik hem boven trappelen, en de andere keer voel ik hem alleen onder trappelen.
    Voel af en toe ook flinke steken rechts onderin mijn buik. Zal dat er mee te maken kunnen hebben?

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn kleine meid is afgelopen woensdag naar hoofdligging gedraait, bijna tot groot verdriet van deze mama, want nu staan mijn spieren en pezen helemaal op hoogspanning. Haar hoofdje drukt tegen mijn bekken en dat doet zo zeer.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Mijne ligt nóg in stuit.. Hoop echt dat ie vòòr maandag = gedraaid. Dan moet ik weer naar de vk.

7. mama carola

20 nov 2006
    42
    0
    6
    die kleine van mij is nou al helemaal ingedaalt, de vk stond ervan te kijken, ik was toen 32.4 weken zwanger, volgende week dinsdag weer voor controle:D:D:D

8. Niet meer actief

ik kom net van de VK vandaan en mijn meisje ligt nog lekker met haar koppie boven en beentjes beneden. Met 36 wkn willen ze graag dat het goed ligt.. en dan krijg je van allerlei opties te kiezen.

Deel Deze Pagina