Beste verloskundige, Ik ben 3 wkn geleden bevallen en heb een kleine knip gehad. De eerste 10 dgn heb ik er helemaal geen last van gehad en kon ook gewoon goed zitten, daarna kreeg ik steeds meer pijn. Vorige week zo erg dat ik besloot naar huisarts te gaan want zitten deed gewoon echt veel pijn. De huisarts heeft gekeken en gelukkig zat er geen ontsteking. Ze zag nog 1 hechting zitten maar ze dacht niet dat daar de klachten vandaan kwamen en diehechting zat vrij dicht bij schaamlip dat die liever niet euit wilde halen. Nu heb ik een verzachtende zalf gehad met vaseline erin om de huid soepeler te maken, maar nu ruim halve week later merk ik totaal geen verbetering. De pijn lijkt zelfs toe te nemen. Kan gewoon bijna niet zitten en zelfs bij lopen gaat het zeer doen. Is t normaal dat je zolang pijn blijft houden? Doe ik er slim aan om eventueel de verloskundige hierover te bellen ipv terug te gaan naar huisarts? Sorry voor mijn lang verhaal. Oja hechten is gebeurd op ok, omdat daar mijn placenta verwijderd is, dus geen idee hoeveel hechtingen er zaten. Alvast bedankt.
hoi als je er zoveel last van hebt zou ik zeker laten kijken door huisarts of verloskundige, het is nu een prima moment om die hechting te verwijderen. Mirjam