Ik ben aan de pil, maar heb het vermoeden dat ik zwanger ben. Ben in januari 2008 bevallen van een dochter en sindsdien ook weer aan de pil. Nu voel ik me sinds een 2 weken echt "anders" opgezette buik, "iets" voelen in m'n onderbuik, veel plassen en zondag last van m'n banden, maar weer totaal geen last van m'n borsten. Vorige week ongesteld (toen begonnen de "klachten" zoals hierboven beschreven) en eigenlijk vrij licht ongesteld. Toen getest maar die was negatief. Toch blijf ik me heel vaag voelen. Ben wel weer aan de nieuwe pilstrip begonnen. Heb gisteren bij de apotheek gevraagd of de pil de uitslag van een zwtest kan beïnvloeden, maar daar konden ze me geen antwoord op geven. Wat moet ik hier nu mee? Stoppen met de pil en m'n ongi afwachten, of kan ik nu testen? Mijn gevoel zegt dat het zo is (of mijn lijf moet een enorm spelletje met me aan het spelen zijn). Alvast mijn dank voor de reactie.
HOi samama, Ik zou nog een test doen, doe deze ong een week na de vorige test is deze negatief dan ben je niet zwanger. Overleg even met je huisarts of deze klachten een andere oorzaak kunnen hebben. Imke
Dank voor je antwoord. Heeft de pil invloed op de test (deze slik ik nu namelijk) Of maakt dat niets uit?