liggingsecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fayy, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hallo meiden,

11 mei hebben we een liggingsecho.. wie is mij al voor geweest en kan mij vertellen wat het precies inhoud?
    ik snap natuurlk wel dat ze gaan kijken hoe de beeb ligt.. maar verder niet echt. of is dat het gewoon dat ze alleen ff kijken hoe ze ligt en dat ik dan weer kan gaan?
    trouwens tot rond de 25 weken lag de baby in stuit..en daarna keurig met hoofdje omlaag..en 2 weken geleden kon de vk..hebben er zelfs 2 vk gevoeld naar t kindje maar ze konden me niet vertellen hoe ze lag ..hoofdje onder of hoofdje boven..maar daar maakte ze zich geen zorgen over omdat ik toch een liggingsecho krijg.
    maar moet er niet aandenken dat moet ik onverwachts bevallen het in stuit ligt..dus hier komt de volgende vraag .. mocht ze in stuit liggen hoeveel kans hebben we dan nog dat ze draait.. of als ze goed ligt hoeveel kans heb ik dan dat ze de andere kant op draait....dat is vast niet in te schatten toch? aargh tis zown draaikont!! en natuurlk dat paniekerige zijn de hormoontjes! nog ff!! ;):)

2. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Heb ik bij de eerste ook gehad, bij ongeveer 37 weken lag ie ook in stuit, vk had dit gevoelt en de echo bevestigde dit. Enkele dagen later moest ik naar zkh voor draaipoging. Dan gaan ze proberen of ze het kindje kunnen draaien. Toen bleek ie uitzichzelf al gedraaid te zijn.
    Als je kindje al ingedaald is wordt het wel erg moeilijk voor hem/haar om nog te draaien. Dus ik denk dat ze daar ook wel naar kijken en hoeveel ruimte het kindje nog in de buik heeft.
    Een tip, mochten ze je wegsturen met de mededeling dat ze een draaipoging willen gaan doen indien het kindje toch nog verkeerd ligt. Lees je dan eerst even goed in. Ik ben mij namelijk pas achteraf gaan realiseren dat ik mij te weinig had ingelezen. Ik had achteraf namelijk mijn twijfels over of ik een draaipoging wel uberhaupt had gewild. Op ziekenhuis werd mij die vraag niet eens voorgelegd en ging men ervan uit dat ik akkoord ging. Niet om je bang te maken maar het is wel goed de voors- en tegens van zo'n draaipoging af te wegen en hoever je bij een draaipoging wilt gaan.
    Hopelijk is het allemaal niet noodzakelijk.
    Mocht je onverwachts misselijk worden en een paar stoten in je buik voelen, grote kans dat de kleine dan al gedraaid is :) Dit kan bij deze termijn namelijk haast niet meer gaan zonder dat je even wat misselijk wordt.

Deel Deze Pagina