Yesssssssss eindelijk naar de verloskundige

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door silensophie, 17 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silensophie

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk!!!!!! Morgen mogen wij na bijna 3 hele lange weken wachten ook naar de verloskundige. Kan niet wachten.. Maar vind het ook wel een beetje heel erg spannend en begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Als alles maar goed is. De test gaf 3 weken geleden een 3+ aan. Hoever zal ik echt zijn? Is het er 1 of misschien 2? Helaas afgelopen vrijdag naar de huisarts gemoeten ivm steken in mijn buik en zij gaf aan dat ik zomaar eens verder kon zijn dan ik dacht. Voornamelijk gezien het feit dat mijn klachten haar inziens erg veel leken op bandenpijn en het feit dat mijn eigen broeken al echt niet meer passen. Maar goed een heel verhaal maar ben zo nerveus. Ben ook niet meer de jongste voor een 1e kindje maarja positief denken. Hebben meer van jullie dat (gehad)? Dat je zo zenuwachtig bent voor die eerste afspraak?

2. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    De eerste afspraak vond ik de "ergste" jeetje wat was ik zenuwachtig!! Inderdaad de vraag of het een goede zwangerschap is, hoeveel het er zijn? Klopt het hartje?? Werd voor mij pas ook echt wat meer tastbaar na de eerste echo...
    Ons kindje veranderde toen van 2 roze streepjes op een test naar ook echt een kindje....

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wil je niet teleurstellen maar bandenpijn heb ik vanaf week 5 en m'n broeken gaan nu ook al niet meer dicht.. Dit heeft niks met je termijn te maken maar waarschijnlijk met je darmen.
    Bandenpijn heeft te maken met de groei van je baarmoeder.

Dit zegt al helemaal niks over een een of tweeling..

Krijg je meteen een echo of alleen intake.
    Spannend en succes!

4. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Aaah wat spannend. Ik heb precies hetzelfde. Heb alleen overmorgen mijn eerste echo, ook na 3 weken wachten. Succes morgen

5. Bloem95

Bloem95 Lid

19 jun 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik was ontzettend zenuwachtig, heb van te voren nog overgegeven (door de spanning).

Zelf had ik ook een test gedaan en deze gaf 3+ aan, bleek dat ik precies 12 weken was. Echo kon gewoon op de buik worden gemaakt, wel zo fijn. Succes!

6. nub2014

nub2014 Lid

31 mrt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was je bezoek gegaan?

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ow ik weet mijn eerste bezoek nog zo goed!
    Ik moest zo nodig plassen van de zenuwen dat we op de echo zagen dat mijn blaas nog groter was dan mijn baarmoeder hahahaha

Hoe is het bezoek gegaan? :)

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Voor mijn 1e afspraak, de intake, was ik niet zenuwachtig. Was eigenlijk gewoon inschrijven en gegevens verzamelen. Week later kon ik pas voor een echo omdat ik bij de intake nog niet ver genoeg was. Achteraf maar goed ook want tijdens echo was ik minder ver dan gedacht, als we bij de intake al gekeken hadden was er misschien niks te zien.
    Voor de echo was ik ook zo donders zenuwachtig!

Hoe is het gegaan?

Deel Deze Pagina