Boodschappen doen met je man(partner) deel je leuke ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Meestal doe ik de boodschappen met mijn dochtertje. Soms gaat mijn man ook mee als hij die dag toevallig vrij is.
    Zowel mijn dochter, mijn man als ik zelf vinden dit altijd gezellig.
    Mijn man is vaak een goed boodschappen maatje. Hij is mijn lopende boodschappenlijst, entertainment voor onze dochter en mijn pakezel:D
    Heel handig dus!

Nu gingen we dus weer gezellig met zijn 3tjes boodschappen doen. Dochter was in een niet al te beste stemming, heel gezellig....;)
    We loste elkaar steeds af met spullen pakken en dochter een beetje bezig houden. Prima zou je denken.
    Bij de zelfscan kassa werd me toch op een nogal gênante manier duidelijk dat niet beide teamleden de regels van de zelfscan begrepen hadden.

Ik leverde de zelfscan in bij de kassa....ja hoor controle....nou prima, dacht ik.... De medewerker begon artikelen te scannen, goed, goed, goed, fout, fout, goed, goed. Stond ik daar met een knalrode kop. 2 artikelen("toevallig" die mijn man gepakt had) niet gescand.
    Mevrouw u heeft niet alle artikelen gescand, wilt u meelopen naar de gewone kassa, dan wordt alles op de band gelegd en kunt u daar betalen.....uhm ja goed hoor:)

Man kon wel door de grond zakken:D
    Op zaterdag, top drukte......:)

Doen jullie vaak boodschappen met jullie partner, deel je leuke, grappige en gênante ervaringen

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Boodschappen samen doen, valt bij ons op het niet te doen lijstje :D

3. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38

haha bij mij staat ie zelfs bovenaan het lijstje!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee met stip op nr 1 is samen klussen haha...
    Hij wordt boos omdat ik het niet snap en hij vind dat hij het heel goed uitlegt,,doet hij ook , maar ik snap het gewoon niet.en dat snapt hij dan weer niet 😀

5. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is samen boodschappen doen zo'n bijzondere ervaring dan? Hier lopen we gewoon een rondje door de winkel en gaan we dan betalen. Niet bijzonder grappig dus ofzo ;)

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh no! Hier wordt echt niet samen boodschappen doen. Dat zorgt bijna voor een echtscheiding (net als klussen, of inpakken voor de vakantie ;)). Mijn man sjeest als een dolle stier door de winkel en smijt van alles in de kar. Hij blijft niet netjes bij me :),waardoor ik helemaal de kluts kwijt raak en mijn vaste route door de winkel in de war gaat. Uiteindelijk komen we dan thuis met spullen die we eigenlijk helemaal niet nodig hebben en zijn we de spullen die we wel nodig hebben vergeten. Nee hoor, ik doe liever zonder mijn man boodschappen :D.

7. IH5

IH5 Niet meer actief

Wij doen NOOIT samen boodschappen, dat wordt helemaal niks. Het liefste ga ik alleen op zaterdagavond. En dan goed veel inslaan voor de hele week en dan ga ik tussendoor nog wel eens met de jongste, die blijft braaf bij mij lopen.

Mijn man gaat zijn eigen gang en koopt niet wat we nodig hebben en doet er UREN over.

Soms gaat hij nog eens nadat ik terug kom, zodat hij dingen voor zichzelf kan gaan uitkiezen op zijn gemak :D Maar samen, hell no.

8. mik81

mik81 Niet meer actief

Ja leuk is dat :( ... Hij duwt de kar vooruit en vooruit en vooruit. Hij is de super al bijna door en ik sta nog bij de groenten en fruit alles in m'n armen te stapelen tot er echt niets meer bij past :(. Hij wil zo snel mogelijk, ja ik ook maar op deze manier werkt het niet.

Doe het normaal altijd alleen vanwege bovenstaande maar ik ben nog steeds heel misselijk, ondanks medicatie nog ca elke dag een keer overgeven en voel me miserabel dus ik heb hem sowieso nodig al was het maar voor het tillen. Maar op bovenstaande wijze ....:( Haha het is wel een vertoning maar buiten dat hij sjouwt schiet ik er niet heel veel mee op. Dus hopelijk voel ik me snel weer topfit en kan ik weer alleen die boodschappen doen. Het is niet mijn hobby :(.

9. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hm, dan heb ik hier toch een uitzondering denk ik,wij doen altijd de boodschappen samen :) op ons gemak door de winkel heen, heerlijk!

Maar dat zelfscannen herken ik hier ook wel :D dus dat doen we dan ook niet meer :)

10. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Zou ik gezegd kunnen hebben:D:D

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    het enige wat het hier is dat het altijd zo duur is als meneer mee gaat. ;)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Heel soms! Maar dan geven we veel meer uit dan nodig, omdat hij allemaal lekkere dingen koopt, er zit dan weinig avond eten bij, dus kan je alsnog weer terug daarvoor. Ga dus liever alleen of met zoontje:)

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Man en ik doen ook boodschappen voor mijn moeder en gaan dus vaak samen. Man zet zn kar ergens neer, loopt met het lijstje ergens heen, en stapelt zn armen vol met boodschappen. Vervolgens kan hij zijn karretje nergens vinden en loopt met volle armen zijn kar of mij te zoeken. Echt telkens weer...
    Vanmorgen is hij alleen gegaan en ja hoor, ineens zit er frisdrank bij, extra chocolaatje, snoepje, chipsje... Hij mag nooit meer alleen, veel te duur!

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohnee, we gaan altijd samen en er zijn eigenlijk nooit problemen, behalve dat we altijd wat chocola in het mandje laten verdwijnen, ook al hebben we thuis nog genoeg..

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Manlief en ik doen echt alles samen, maar nee boodschappen doe ik lekker alleen. Ligt niet aan hem of de kinderen hoor, meer aan mij! Ik vind dat veel te chaotisch en kan dan niet op mijn gemak mijn ding doen haha.. Wij hebben een supermarkt voor de deur, dus ik loop altijd met het karretje heen en weer.

16. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.658
    1.417
    113
    Ik ga liever alleen als manlief mee is ben ik altijd dubbel zoveel geld kwijt, want dit is ook lekker en dat is ook wel handig en...........,
    Nee hoor laat mij maar rustig alleen gaan zonder de heren ;).

Oja hier staat ook als niet te doen op ons lijstje samen klussen maar niet omdat meneer zo handig is en ik het niet begrijp maar omdat meneer 2 linker handen heeft en er niks van snapt ondanks mijn duizend keer uitleggen met als resultaat hij stront chagrijnig omdat het niet lukt en ik chagrijnig omdat hij niet luistert naar mijn uitleg. Laatst samen laminaat gelegd en van te voren afgesproken dat hij luistert en doet wat ik zeg het goed komt en ik verder geen gezeur en eigen initiatief wil zien, en toen ging het goed :D, oja nadat hij 2 uur bezig is geweest met een nieuw zaagje in de decoupeerzaag zetten :$.

Ik zit nu ook veilig binnen omdat meneer al anderhalf uur bezig is met het plaatsen van een nieuw fietszitje, heb al de nodige scheld en vloekwoorden langs horen komen dus heb hem al even stevig toegesproken dat als hij niet op zijn taal let en minder boos doet weg kan gaan totdat hij zich weer kan gedragen dus het is nu even rustig, maar klaar is het nog niet :D

17. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, nee, nee, dat is niet leuk! Laat hem maar lekker alleen gaan, dat kan hij heeeeel goed!:D

Klussen is ook een drama, want dat kan hij helemaaaaaaal niet goed! Dat kan ik dan weer veel beter!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier zal je nooit mee maken dat we alleen boodschappen doen .
    We hebben nooit problemen in een uur hebben we de boodschappen vaak al bij elkaar kan soms verschillen.
    Kan eens gebeuren dat ik soms brood mee moet nemen na werk tijd .

19. MylaJ

MylaJ Actief lid

28 okt 2013
    315
    0
    16
    Dit zou ik geschreven kunnen hebben! Bij ons precies zo! Laat mij maar lekker in mijn eentje boodschappen doen.

20. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Wij doen altijd samen de boodschappen. Heel soms kibbelen we wat, maar dan is er meestal in de autorit naar de supermarkt al iets misgegaan.:D

We houden allebei niet zo van boodschappen an sich dus we sjeesen vaak de winkel door. Onze zoon is gék op racen met de wandelwagen, dus als je eens een maf stel ziet die door de winkel sjeest met vroem vroem geluidjes, dikke kans dat wij dat zijn:D
    We maken er altijd wel wat leuks van omdat we er dus niet veel aanvinden.

Winkelen voor onze zoon(speelgoed of kleding) vinden we wel helemaal te gek, dus daar nemen we altijd veel tijd voor. Alle speelgoedjes moeten uitgebreid gekeurd worden:cool:

Deel Deze Pagina