Hoi meiden, Van het weekend gebeurde er iets vreemds op Facebook en ik ben benieuwd wat jullie ervan denken. Mijn vriend werd toegevoegd door iemand, een jonge meid/vrouw. Op haar pagina staat alleen 1 profielfoto en de woonplaats (iig wat je kan zien als je geen vrienden bent). Hij kent haar absoluut niet en heeft haar niet geaccepteerd. Op de vraag wie ze was kreeg hij geen antwoord. Nou keken we in de vriendenlijst van deze persoon en daar staan ongeveer 120 mensen in, alleen maar mannen! Echt letterlijk geen enkele vrouwelijke vriend. Ik kijk wel eens naar catfish en moest daar gelijk aan denken. Het meisje op de foto is ook jong, knap, slank met grote borsten en dan dus die vriendenlijst met alleen maar mannen. Raar verhaal iig maar ben nog steeds benieuwd wat er nou achter zit.
Geen idee. Soms krijg ik ook een vriendschapsverzoek van iemand die ik niet ken. Dan kijk ik bij gemeenschappelijke vrienden en daar komt dan ook niemand overeen met mijn vrienden. Dan voeg ik die persoon zeker niet toe. Kan ook een hacker zijn. Je weet maar nooit in deze tijd
denk geen catfish gevalletje. ik zie t elke dag, vaak zijn het nep profielen die net een maand bestaan ofzo en die spammen alles vol met reclame. ik heb mijn eigen fb pagina met gratis items doorgeven en daar zie ik dit soort profielen elke dag. als je die accepteert dan krijg je vaak reclame spam met dure zonnebrillen of crediet crap. je kan de accounts herkennen aan: - kort lid van facebook - lid van verschillende groepen waar geen logica in zit(vooral buitenlandse pagina's) - profiel foto van een dame die er knap uit ziet en verder geen tot weinig foto's op haar pagina
Zoals genoemd denk ik eerder een hacker of soort spam. Catfish zijn meestal meer diepgaande profielen en gesprekken alleen blijkt diegene uiteindelijk iemand anders te zijn als wij hij/zij zich voordeed.
owhhhhhhhhhhhhhhh je hebt zoveel net profielen and spammers op facebook ,, je moet ook uitkijken met vreemde die een soort baby dingen / naam hebben heb jezelf like voor een baby pagina krijg je een of ander raar profiel die je wilt toevoegen , dacht het dus niet he en zitten ook engers op facebook en neppers , maar goed ik gebruik facebook slechts voor familie en om dingen in de gaten te houden zoals vintage beurs en lapjes beurs
Ik ben wel eens uitgenodigd door een blondje die ik niet kende. Voordat ik haar wel of niet accepteerde keek ik welke overeenkomsten we hadden, bleek dat haar FB vrienden allemaal blonde dames waren. Dus die heb ik snel gedag gezwaaid.