Al enige tijd bestel ik sieraden via deze site en ben er best tevreden over. Nu weet ik dat je niet boven de 22 euro moet komen zodat je geen invoer rechten hoeft te betalen. Ik doe dit iedere keer netjes maar durf dan niet direct nog een nieuwe bestelling te maken omdat ik bang ben dat ze dan alsnog invoer rechten rekenen omdat je het achter elkaar hebt besteld ondanks dat het niet in 1 bestelling staat. Snappen jullie wat ik bedoel? Mijn vraag is dus of er mensen zijn die in 1 dag meerdere bestellingen hebben gedaan en daar over alsnog geen invoer rechten hebben hoeven te betalen? Of kan ik beter vandaag een bestelling doen, dan morgen weer eentje, overmorgen weer eentje etc etc? Het gaat dus puur om sieraden. Hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel haha
heb je een link van die site? Nu ben ik benieuwd! Ik zou er gewoon een dag tussenlaten. Hoewel, het blijven wel allemaal losse bestellingen. Zou eigenlijk niks uit moeten maken.
Wel bij miniinthebox. Meerdere bestellingen op 1 dag. Geen problemen mee gehad. Het werd bij ons op verschillende dagen geleverd
Zo dacht ik dus inderdaad ook. Gewoon voor de zekerheid een dag tussen laten. Misschien zien ze het toch dan weer als 1 bestelling als je alles op 1 dag doet. Dit is de link LightInTheBox - Wereldwijd Online Winkelen voor Jurken, Huis & Tuin, Electronica, Trouwkleding kijken is op eigen risico
Daar werd ik daarstraks inderdaad naar doorgelinkt, maar dat is dus gewoon het zelfde bedrijf als ik het goed lees toch? Ook goede ervaringen mee?
koop vaak bij miniinthebox telefoononderdelen, ideaal. geen verzendkosten, spotgoedkoop alleen je moet geduld hebben. lightinthebox geen idee, even de financiële ruimte niet voor om daar los te gaan
Kleine bestellingen komen vaak niet bij de douane... grotere bestellingen vaak wel, soms moet je ook gewoon geluk hebben Maar neem t zekere voor t onzekere en bestel niet meerdere keren op 1 dag zou ik zeggen.
Ja geduld moet je inderdaad hebben hihi deze armband horloges hebben er ook 20 dagen over gedaan. Maar goed, het is het wachten waard zeg ik altijd maar
Wat een leuke site. Zit te kijken bij dierbenodigdheden On-toppic, geen idee. Heb wel eens op een andere buitenlandse site besteld. Voor een flink bedrag, maar daar nooit douanekosten voor hoeven te betalen. Volgens mij doen ze dat steekproefsgewijs?
Wat leuk zeg! betaal je veel aan verzendkosten? En boven de 22 betaal je dus invoerkosten? Hoe lang moet je wachten op je bestelling?
Het gaat per pakketje als ik het goed heb. Voor de zekerheid zou ik gewoon er 1 dag tussen laten. Ze verwerken dagelijks duizenden pakketjes.. ze zullen je naam vast niet onthouden haha
Als je geduld hebt kies je voor de optie '' Gratis verzenden '' maar dan moet je echt geduld hebben hoor, kan wel 20 dagen duren voor je het binnen hebt dan
nee tis geen plastic maar je hoeft er ook niet van te verwachten dat het zo stevig als echt goud of zilver is ofzo gewoon goede kwaliteit wat ik tot nu toe heb gehad. altijd even de reviews lezen als je wat wilt kopen, als ik alleen maar slechte reacties zie staan koop ik het niet hoe mooi het er ook uit ziet op het plaatje
Geen dank Hou er wel rekening mee om niet boven de 22 euro uit te komen want dan hoef je zeker weten geen invoer rechten te betalen