Ik ben nu 36,5 week zwanger en verlies een heel klein beetje oud bloed/roze slijm. Wie herkent dit? Ik heb geen extra harde buiken of kramp. Kan dit al de slijmprop zijn? En wat betekent dat? Ik bel zo even het ziekenhuis, maar ben vast benieuwd naar jullie ervaringen.
goedemorgen, dit kan idd wel je slijmprop zijn, maar die kan ook prima weer aangroeien, en het verliezen van je slijmprop zegt dus niets over dat je nu heel snel gaat bevallen, maar je kunt altijd even je verloskundige bellen, liefs taart.
Volgens de vk is het onschuldig zolang het niet helderrood is of gepaard gaat met harde buiken/weeën. Waarschijnlijk verweekt de baarmoedermond al wat (heb een nogal drukke dag gehad gisteren). Ik vind het wel spannend, bij mijn zoontje verloor ik de slijmprop pas na een nacht weeën. We wachten af. Kan inderdaad nog een paar weken duren.
Klinkt als slijmprop. Ik ben deze twee weken geleden al verloren in zn geheel. Vanaf die tijd ook hevige voorweeën die een aantal uren aanhouden, maar tot nu toe geen baby Ik ben nu 37 weken.