dreumes 21 maand weigert brood te eten

Discussie in 'Voeding' gestart door Chris81, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    mn zoontje van nu 21 maanden, heeft nog nooit geen brood willen eten. eerst alleen steeds maar de korstjes van een boterham toen hij 8 maanden of zo was
    maar ik kan nu alles proberen, hij eet het niet, met beleg, zonder beleg, met boter zonder boter, geroosterd.. niks gaat erin.. hij gooit het gewoon weg, of laat het de hele dag liggen...
    dan eet hij dus niks als ontbijt..
    nu begin ik zelf wel met 2 boterhammen en zet ik voor hem ook elke dag een boterham klaar, meestal een geroosterd stukje brood, en dan leg ik een plakje worst of zo erbij, dat gaat dan nog wel es op, soms eet hjij een kwart stuk brood..tegen koffietijd krijgt hij fruit wat hij wel lekker op eet, en krijgt een fles dreumesmelk als hij naar zn bed gaat s middags, want dan eet hij dus ook niks
    s middags uit bed vaak fruit en iets van rozijntjes of ene klein koekje, en dan s avonds warm eten, en een toetje, wat wel goed naar binnen gaat,meer eet hij dus niet overdag.. hij krijgt voor hij gaat slapen een pyjamapapje nog in een fles. in het weekend vaak een afbakbroodje uit de oven, dat eet hij wel op, zonder beleg wel es waar. ook lust hij graag iets van een knabbelstengel of zo van de bakker of een wit bolletje.. maar een gewone boterham, ook heb ik het blu* band brood wat wit is en voed als bruin al geprobeerd.

hebben jullie misschien een gouden tip? om hem wel voldoende vezels voeding naar binnen te laten krijgen? een bord brinta of zo griezelt hij ook van

2. misa

misa Niet meer actief

Oohw lastig hoor!
    Misschien geen alternatief bieden, maar alleen het brood bieden. Want hij weet dat hij een stukje worst krijgt en dat hij smiddags wel wat anders dan brood krijgt als hij geen brood wil.
    Kijken of hij dan weer gaat eten.
    Succes!!

3. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Hier ook een! Ik heb het brood maar opgegeven. Ik geef gewoon een cracker in de hand. Die gaat meestal ook maar voor de helft op. Maandenlang heb ik brood geprobeerd. Ik heb het maar opgegeven. S'ochtend geef ik haar een papfles (toch nog wat granen erin). En s'middags krijgt ze dus een cracker.

4. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    heb je ook al eens muesly geprobeerd met gewone yoghurt, hier is dat een succes (zeker als mama dat eet)

5. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    dat is op zich wel een idee.. maar lust het zelf niet, maar kan het allicht es proberen. want hij krijgt zo weinig binnen op een dag, snap dan soms ook niet waar hij zn energie vandaan haalt. drinken is nooit een probleem geweest dat gaat er altijd wel in.

Deel Deze Pagina