Wie heeft er ervaring met het bestellen daar? Ik heb er namelijk een prachtige trouwjurk gezien voor een nog mooiere prijs maar ik ben zo'n schijtluis om zoiets te bestellen Ben bang voor invoerkosten of douanekosten ofzo.. er zijn geen verzendkosten op de jurk. en de maat, ga ik dat echt opmeten met het risico dat ik een fout maak en hem niet terug kan sturen, of ga ik een standaardmaat bestellen zodat ik 'm eventueel kan laten vermaken als dat nodig is? of toch op maat bestellen en die laten vermaken? *zucht*
ik heb mijn trouwschoenen,sluier,hoepelrok en nog wat trouwspullen daar besteld. Kwamen prima verpakt en netjes op tijd binnen en het was super kwaliteit.Dus niet mn jurk daar besteld maar wat ik er besteld had was super.
mijn zus heeft er ondertussen al aardig wat spullen vandaan en ook geen problemen gehad met invoerkosten enzo. en alles is netjes en heel aangekomen.
Ik heb mijn trouwsieraden daar vandaan. Geen enkel probleem gehad! Er staat wel een maattabel bij, wellicht toch even opmeten?
Zelf nog niet gedaan, maar ze hebben daar zulke mooie trouwjurken voor weinig geld, snap goed dat je het overweegt.
ik zag (toen ik mijn bestelling deed tot aan het betalen) dat er nu een bedrag van ongeveer 37 euro gerekend wordt voor invoerkosten, er staat daar ook bij dat je dan niet bij hoeft te betalen aan de deur, weet iemand dat al eens betaald?
Kijk ook eens bij de bruidsshop van Esther in Almere en Haarlem! Ik heb daar mijn trouwjurk gekocht (vorige week) en zij hebben ook een heleboel outlet jurken voor kleine prijsjes! Bovendien zijn ze erg aardig en hebben ze er ook echt verstand van!