Dat zou best wel eens een gezellige boel kunnen worden! Als het zou werken, zou ik ertoe in staat zijn Dreamer83; Hopelijk komt er snel een zwangerschapspagina babyboom Jaaaaa, dat zou super zijn!
Hahaha, mijn vriend had het er gisteravond ook nog over: misschien moeten wij het eens "op het Gooische Matras" proberen.... Ik schrik ook van de hoeveelheid BN-ers hoor, die de laatste tijd allemaal zwanger zijn geworden. En ik word er ook wel een beetje verdrietig van. Maar goed, zoals al gezegd is: omdat je er nu veel mee bezig bent, valt het nu ook extra op. Ik ben in elk geval blij voor de BN-ers, maar ik hoop dat hetzelfde geluk ons hier allemaal binnenkort ook mag overvallen!
Wel grappig dat onze mannen het ook opvalt! En dat ze er wat over zeggen. Meestal valt het toch alleen de vrouwen op he.
Ik heb een ontzettende hekel aan kamperen........maar misschien is die camping toch wel leuk ! Wij hebben het ook hoor! Overal dikke buiken! Een zwangerschapspagina baby boom lijkt mij wel wat! Onze tijd gaat ook komen! Liefs Olivia
Nou het is echt vreselijk op het moment! Op straat lijken alleen maar zwangeren te zijn, in mijn omgeving, vriendinnen, collega's en ja dan ook nog eens in de bnn 'ers wereld, en elke keer zien we het weer op tv! Lijkt wel of het niet op houd. Maar het valt ons waarschijnlijk extra op omdat we het zelf zo graag willen! Toch hoop ik dat het echt aan de omgeving ligt, over een aantal weken vakantie, dus dan gaan we toch daar ff een aantal daagjes proberen Ik zie een zwnangerschapspaginababyboom namelijk wel zitten!
Jullie halen me de woorden uit de mond! Ik heb het gisteravond ook gezien.... maar het valt je nu natuurlijk veel meer op, omdat je er zelf ook mee bezig bent, een paar jaar geleden lette ik daar totaal niet op en zag ik wel dat iemand zwanger was, maar dat zei me toen niet zoveel. Nu heb ik echt zoiets van... ik wil ooookkkk! Maar ja, we wachten onze beurt gewoon af, je weet inderdaad niet hoelang zij er mee bezig zijn geweest. En of iedereen de waarheid spreekt dat ze de eerste ronde zwanger zijn geraakt is ook nog maar de vraag. Gemiddeld is het toch een jaar... onze tijd komt nog wel meiden!
Meiden ik moet jullie teleurstellen ik heb 24jaar in hilversum gewoon en werk er nog steds elke dag maar toch zit ik al in ronde 11. Was het maar waar dan had ik meteen mn huis verkocht en weer terug gegaan haha
Ik woon in een nieuwbouwwijk en daar schieten de zwangere vrouwen bij wijze van ook als paddestoelen uit de grond. Er staat hier in elke straat wel een geboortebord. Bij mij in de straat (blok van 20 huizen) op dit moment 3! Tja...best confronterend als je zelf ook zo graag wilt!
Ja viel mij ook al op; Nance Ellemieke Bridget Maasland Tooske Froukje de Both Buitenland/bevallen: Jennifer Lopez Nicole Kidman Angelina Jolie Vrouw van Wolter Kroes Zusje van Britney Spears Damn En dames, jullie komen ook aan de beurt, ik weet het zeker en ik duim voor jullie!