Ligt dan nou aan mij.......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laris, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0

:) :) :) Dat zou best wel eens een gezellige boel kunnen worden! Als het zou werken, zou ik ertoe in staat zijn ;)

Dreamer83; Hopelijk komt er snel een zwangerschapspagina babyboom

Jaaaaa, dat zou super zijn! ;)

2. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik heb al een plaatsje gereserveerd op die camping!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hahaha, mijn vriend had het er gisteravond ook nog over: misschien moeten wij het eens "op het Gooische Matras" proberen....

Ik schrik ook van de hoeveelheid BN-ers hoor, die de laatste tijd allemaal zwanger zijn geworden. En ik word er ook wel een beetje verdrietig van. Maar goed, zoals al gezegd is: omdat je er nu veel mee bezig bent, valt het nu ook extra op.

Ik ben in elk geval blij voor de BN-ers, maar ik hoop dat hetzelfde geluk ons hier allemaal binnenkort ook mag overvallen!

4. Baby Boo

Baby Boo Lid

29 jun 2008
    37
    0
    0
    Oppas Mama
    wij worden het vast ook snel

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wel grappig dat onze mannen het ook opvalt! En dat ze er wat over zeggen. Meestal valt het toch alleen de vrouwen op he.

6. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Ik heb een ontzettende hekel aan kamperen........maar misschien is die camping toch wel leuk ;) !

Wij hebben het ook hoor! Overal dikke buiken!

Een zwangerschapspagina baby boom lijkt mij wel wat! Onze tijd gaat ook komen!

Liefs Olivia

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou het is echt vreselijk op het moment!

Op straat lijken alleen maar zwangeren te zijn, in mijn omgeving, vriendinnen, collega's en ja dan ook nog eens in de bnn 'ers wereld, en elke keer zien we het weer op tv!

Lijkt wel of het niet op houd.

Maar het valt ons waarschijnlijk extra op omdat we het zelf zo graag willen!

Toch hoop ik dat het echt aan de omgeving ligt, over een aantal weken vakantie, dus dan gaan we toch daar ff een aantal daagjes proberen ;)

Ik zie een zwnangerschapspaginababyboom namelijk wel zitten!

8. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Jullie halen me de woorden uit de mond! Ik heb het gisteravond ook gezien.... maar het valt je nu natuurlijk veel meer op, omdat je er zelf ook mee bezig bent, een paar jaar geleden lette ik daar totaal niet op en zag ik wel dat iemand zwanger was, maar dat zei me toen niet zoveel. Nu heb ik echt zoiets van... ik wil ooookkkk! Maar ja, we wachten onze beurt gewoon af, je weet inderdaad niet hoelang zij er mee bezig zijn geweest. En of iedereen de waarheid spreekt dat ze de eerste ronde zwanger zijn geraakt is ook nog maar de vraag. Gemiddeld is het toch een jaar... onze tijd komt nog wel meiden!

9. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Meiden ik moet jullie teleurstellen ik heb 24jaar in hilversum gewoon en werk er nog steds elke dag maar toch zit ik al in ronde 11. Was het maar waar dan had ik meteen mn huis verkocht en weer terug gegaan haha

10. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Ik woon in een nieuwbouwwijk en daar schieten de zwangere vrouwen bij wijze van ook als paddestoelen uit de grond. Er staat hier in elke straat wel een geboortebord. Bij mij in de straat (blok van 20 huizen) op dit moment 3! Tja...best confronterend als je zelf ook zo graag wilt!

11. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden hoop dat wij ook zsm zo'n mooi bord voor het huis mogen hangen :D

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja viel mij ook al op;

Nance
    Ellemieke
    Bridget Maasland
    Tooske
    Froukje de Both

Buitenland/bevallen:

Jennifer Lopez
    Nicole Kidman
    Angelina Jolie
    Vrouw van Wolter Kroes
    Zusje van Britney Spears

Damn

En dames, jullie komen ook aan de beurt, ik weet het zeker en ik duim voor jullie!

Deel Deze Pagina