hallo Mijn baby (5mnd) gebruikt Friso Allergy Care Ze kwijlt enorm KA zegt dat het meer zuur is maar oke ze geeft ook mondjes melk terug ik gebruik dan ook 2-3 setjes kleding op een dag en zeker 10 slabben per dag. Nu heb ik heel veel witte kleding (shirtjes) en er zijn allemaal langs de rand aan de hals gele vlekken in de shirt zelfs ook op de grijze shirts ik heb vanalles geprobeerd vanish erop gedaan rechtstreeks eerst zoals op de verpakking beschreven staat 10 min laten intrekken uitspoelen nog net zo geel die vlekken heb het een paar keer erop gedaan tot zelfs een uur laten trekken ook nog eens in het sop met vanish gezet nog steeds niet weg ! Heb het gewassen met vlekkenverwijderaar van ariel ook niet weg heb het in de zon gehangen ook niet weg heb er vlekken verwijderaar biotex opgedaan ook niet weg ossegalzeep noem maar op ! Nu heb ik het in de biotex bleek gezet dus hoop dat ik nu enig resultaat zal hebben ! Wie O wie heeft dit ook en hoe krijg jij die gele vlekken weg ???
Hier is het nooit gelukt om ze weg te krijgen. En als ze wegwaren kwamen ze ook weer tevoorschijn. Gaf wel bv trouwens.
Er is speciale vlekkenverwijderaar voor melk en bloed (breekt de eiwitten af). Ik heb het ooit eens gebruikt voor bloedvlekken en dat werkte. Weet alleen het merk niet meer...
ow ben al blij dat ik dus niet alleen ben dacht al dat het aan mij lag ! Echt alles is echt goor slabben rompers bah @wup tja hier ook tlijkt net of ze alleen geler worden echt zonde van de kleding ! Maar ik kijk vanavond wel na de biotex bleek ! ben benieuwd ! @mopje jammer dat je het merk niet meer weet ! zal nog wel ff googelen !
nachtje in de soda laten weken en dan in de wasmachine op die manier krijg ik (bijna) altijd alle rare vlekken uit kleren
Is toch een mooi excuus voor een dagje kleertjes shoppen Verder geen tips, hier doe ik dus alle kleertjes die vlekken hebben gewoon weg
@tanjax11 Heb ik allemaal al meerdere malen geprobeerd ! Ik heb het net 5 uur lang in de biotex bleek laten weken en nog is het er niet helemaal uit het zit nu weer in de wasmachine ! Ja logisch dat je kleertjes met vlekken weggooi maar niet na een paar uurtjes dragen Nou ik ga de tip van de soda nog maar eens proberen ! Thx !
denk dat deze flesjes bedoelt worden Dr Beckmann Vlekkenduivel Bloed+melk+eiwit 50ml, - Drogisterij.net is best goed spul of miss is die nieuwe ariel vlekkenverwijderaar ik haal der ook aardig wat vlekkies mee weg (vet vlekken)
ariel heeft het er bij mij niet uitgekregen, ik vind ook onwijs balen......vooral omdat het in mijn lievelingshirt voor hem zit. zelfs al aan mijn moeder gegeven, maar helaas.
Heb toevallig vandaag alle enorm hardnekkige poepvlekken uit diverse witte rompers en leggings gekregen met HG vlekweg 1. Tis wel echt erg chemisch volgens mij, maar ik had echt alles geprobeerd met die vlekken en nu zijn ze allemaal weg na 1 nachtje weken in een half flesje vlekweg.Ik denk dat deze ook wel werkt bij melkvlekken...
Ik kreeg die vlekken er wel uit in de was, maar na een tijdje kwamen ze gewoon weer terug. Bijv. de babykleertjes en slaapzakken die ik schoon had opgeborgen voor de tweede, toen ik ze daarna weer uitpakte, zaten ze helemaal vol gele vlekken bij de kraag en aan de voorkant, die er toen helemaal niet meer uit wilden.
Het is vettig, hier werkt het het beste om dasty vetverwijderaar voor de keuken op die vlekken te doen. Werkt ook bij poepvlekken.
@troetjuh Ariel vlekkenverwijderaard werkt dus ook niet ! oke ik ga de soda eens proberen en als het niet werkt dan maar de vlekkenduivel en daarna hg Iemand enig idee of je vlekkenduivel in kruidvat of trekleister kan kopen ????