He, wat naar Babs, dat je er zo'n vervelend gevoel aan over gehouden hebt! Dat nodigt niet echt uit voor een tweede keer. Ik vond het zelf de eerste keer ook wel erg spannend, allemaal mooie naakte mensen en ik... in mijn fantasie dan, want het viel wel mee met al die mooie mensen. Ik heb best wat problemen met het accepteren van mijn lijf, zou altijd wel wat dunner willen zijn, maar in de sauna kreeg ik eindelijk een beetje een reeel beeld van hoe mensen er in het echt uitzien. De enige naakte mensen ken ik van de tv (en mijn vriendjes)! Tja, in het echt hebben mensen gewoon ook wel eens hun oksels niet geschoren, of blubberbuikjes of putjes of streepjes of pukkeltjes of wat dan ook. Ik zie het meestal niet meer na een minuut of 5... iedereen is naakt, dan is er weinig spannends meer aan . Al moet ik wel zeggen dat ik steeds hoop dat ik niet een bekende tegenkom. Ik ben juf, en dat is toch wel genant. Nu vind ik de sauna heerlijk.... echt even grondig verwennen. Maar het misschien niet voor iedereen... dat mag natuurlijk ook.
ik ben onzeker over mijn lichaam en t heeft 3 jaar geduurd voor dat ik eindelijk durfde .....nouuuu had ik t maar wel gelijk gedaan want wat voelde ik mij goed daar juist heel zelfverzekerd beter dan in bikini en ik heb me zo ontspannen we gaan nu altijd 1 keer in de maand het is zo relaxt!
je hebt anders wel goed gekeken... heb je m opgemeten ofzo moet een beetje lachen om je toppik ik hou ook niet er van in mijn blote niksie te zitten hoor!
Zelf heb ik niet zoveel moeite met naakt in de sauna. (Hoewel ik er niet zou moeten denken op een naaktstrand of nudistencamping ofzo rond te lopen.) De eerste keer voelde ik wel even een drempel hoor, maar daar was ik snel overheen. Mijn man heeft er wel moeite mee als ik bloot ben in het bijzijn van anderen. Met name als het mannen zijn. Dus ga ik niet naar de sauna. Ik neem me steeds voor om nog eens een keer op zo'n lady's day te gaan, maar dat komt er steeds niet van. En nu mag ik voorlopig helemaal niet naar de sauna. Jammer dat jij er achteraf een vervelend gevoel bij had. Maar probeer je daar toch overheen te zetten. Je hebt het geprobeerd en het was toch niks voor jou. Van je 'fouten' leer je. Probeer het in die zin als iets positiefs te zien.