Ligt dit nou aan mij? Saaie zomercollectie boys

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linana, 3 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

@ mykelti: dat is inderdaad wel schattig :D

Ik hoorde van een vriendin dat de collectie van h&m online slechter is dan die in de winkel... zal morgen ff gaan snuffelen in de winkel hier :p

2. Becky8

Becky8 Lid

18 jun 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    vanaf maat 92 is de WE leuk!!
    stoere jongens kleding

3. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik vind bij shoeby ook vaak leuke jongenskleding, maar ben er nu nog niet wezen kijken naar de nieuwe collectie.

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik vind de lief! Zomercollectie wel wat leuke dingen hebben voor jongetjes! Nog steeds veel meer leuke meiden kleertjes maar ach. Heb in ieder geval weer wat leuks gekocht voor mijn zoontje uit de nieuwe collectie.

5. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ik vind de Name It collectie voor jongens wel ontzettend leuk. Lekker felle kleurtjes, echt even wat anders dan dat donkerblauwe en grijze spul wat je anders vaak ziet bij jongens.

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Voor iets grotere jongens vind ik C&A e H&M meestal wel te doen, maar dat is ook omdat Cars en Bob de Bouwer erg populair zijn hier. Veel van onze kleding heb ik van mijn schoonzus en die heeft veel in Engeland gekocht, dat scheelt alweer.
    Mooie kleertjes vind ik meestal bij kleinere zaakjes. Maar die hebben vaak weer het nadeel dat ze aardig prijzig zijn. Ik richt me meestal nogal op de uitverkoop wat dat betreft.
    Online ben ik wel erg fan van pichibaba.nl. Ik vind ze goede service hebben en ze hebben dure merken voor een stuk betere prijzen. Daarnaast ook wel wat tweedehands spul, maar daar zit ook wel veel gewoon hema en H&M spul tussen. Is natuurlijk niet per se erg.
    Ik moet zeggen dat ik jongenskleding de enige echte reden vind dat ik het jammer vind dat we 2 jongens hebben/krijgen. Er is zoveel meer en zoveel leuker voor meisjes. Binnen alle prijsranges kun je gewoon veel meer kanten op. Dat blijf ik een beetje een rotstreek vinden.

7. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik heb bij de H&M wel 2 leuke spijkerbroekjes in maat 68 kunnen scoren. Verder is de Friendz collectie bijna altijd leuk! Ik heb nu 3 setjes liggen voor als ie er straks in past! Zara heeft ook wel mooie dingen. Name It is ook leuk en verder heeft de wibra af en toe ook wat leuke dingen hangen. Tis maar net waar je tegenaan loopt.

Misschien ligt t aan mij, maar is het voor de zomercollectie ook nog niet een beetje vroeg?

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind het sowieso het laatste jaar veel van hetzelfde. Dat shirt met een fototoestel of een zonnebril zie je al jaren.

@Rolinka: zomercollectie hangt vanaf februari in de winkel.
    Bij sommige merken komt er nog meer uit, maar niet overal van.

Bij meisjes heb je echt veel meer keus. Op zich ook wel logisch want waar het bij een jongetje ophoudt met een broek en een shirt/blouse kun je meisjes nog jurkjes/rokjes leggings en vestjes aan trekken.

Maar wat leuke en meer keuze zou er wel mogen zijn.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Is al jaren zo. Altijd maar saai, stoer, modderkleuren. Dirk wordt al bijna 14, en het is al sinds zijn geboorte echt zoeken naar vrolijk spul.

Lukt het beste bij Scandinavische merken, daar is in de lounge een draadje over!

Deel Deze Pagina