Dit is voor de meiden die het al hebben gelezen heel bekent, maar ik heb nu wel wat bericht gehad dus wil het ff aan iedereen laten weten. Voor de meiden die het nog niet weten kun je mijn verhaal ff beetje terug lezen : Ik heb al heel veel gedaan om 1 hele grote droom van mijn vriend uit te laten komen op onze bruiloft. Zijn opa heeft 22 jaar geleden ongeveer een hele oude rode (daf, kenteken weet ik ook ) BBA bus gekocht en helemaal om gebouwd met zijn eigen kinderen en kleinkinderen tot een tourbus met complete keuken toilet alles zat er wel op of aan. Met die bus gingen ze ieder jaar wel een paar keer op vakantie ze hebben met die bus heel het land wel zo goed als gezien. Die bus heeft opa op een dag verkocht omdat het te duur werd want zijn eigen kinderen en kleinkinderen werden ook groter en ouder en kregen vriendjes en vriendinnetjes die graag allemaal zelf op vakantie wilden gaan en zo dus niet iedereen meer mee ging met de bus. En toen werdt opa ernstig ziek, kanker, niets meer aan te doen En natuurlijk zo jammer dat die bus was verkocht want anders hadden ze misschien toch nog de allerlaatste reis met opa zijn vrouw en alle kinderen, kleinkinderen kunnen maken. En al veelste snel kwam de dag dat opa vredig zijn ogen sloot en zei: ik hou heel veel van jullie maar ik ga nu maar..... Nu dat Bas en ik gaan trouwen in de zomer van 2008, heeft bas een hele grote droom, wens.... Ja, jullie voelen hem al aankomen denk ik....? Bas zou zo graag in die oude rode (daf ) die helemaal omgebouwd was en natuurlijk het aller belangrijkste, waar zijn opa altijd in gereden heeft en waar ze met de hele familie heel veel leuke en gezellige vakantie's in hebben meegemaakt. Nou daar is het nieuws dus wat ik jullie wilde vertellen : Ik heb meteen een broef geschreven naar de RDW en helaas hebben we vandaag bericht gehad dat ze niets kunnen doen voor ons Wij balen hier heel erg van want ik kan nu de wens van mijn aanstaande man niet uit laten komen. Lukken ooit de dingen wel eens goed in het leven ? Liefs winnie en aanstaande man
He balen meis. Wij hebben ook zoiets meegemaakt, toen mijn vader overleed had hij een porsche 911 waar ik samen met hem aardig wat uurtjes in heb doorgebracht en die we toen verkocht waar we nu nog spijt van hebben We zijn vorig jaar getrouwd en mijn wens was dus de Porsche van mijn vader als trouwauto, mijn oom en man hebben hem geprobeerd te vinden achter mijn rug om maar dit is ook helaas niet gelukt. Wat ze wel gedaan hebben is een collage gemaakt van die Porsche en die afgedrukt op een spandoek en mijn oom heeft die s'nachts in de tuin gehangen zodat de Porsche en Papa er toch een beetje bij waren. maar indd als je echt iets wilt mislukt alles maar ik hoop voor jullie dat het toch een onvergetelijke dag wordt
Balen winnie, zo te horen wil de eigenaar dus geen contact met jullie opnemen. Heeft de RDW Verder geen uitleg gegeven dan?
Wat een mooi verhaal, hoop dat jullie wens alsnog in vervulling mag gaan. Misschien ergens een oproep plaatsen of zijn wellicht de gegevens van de koper nog bekend?
Wat ontzettend balen Winnie! Is alle hoop nu verkeken? Of heb je nog wat mogelijkheden? Groetjes Jelske
We hebben en brief van de RDW gehad dat die nieuwe eigenaar geen vast woon adres heeft dus is waarschijnlijk een soort zwerver zigeuner? En we denken helaas wel dat onze mogelijkheden nu op zijn, zou nie weten hoe we verder kunnen zoeken hoe we er achter kunnen komen. We balen enorm, maar bus of geen bus de opa van mijn aanstaande man zal er hoe dat ook zeker in onze gedachten bij zijn. Liefs winnie
RDW mag geen adresgegevens afgeven ivm wet op privacy. Andres zou zo iedereen achter je adresgegevens kunnen komen en dakannie he. Bel eens met de redactie van hart van nederland ofzo, mss kunnen zij een item in het programma maken en kan de eigenaar zich melden.
of hart in actie ofzo, probeer het via tv... heb je zelf het kenteken nog ingevuld op RDW? Ik had pas nog hier aan lopen denken, was zo benieuwd of het gelukt was!
ik heb bij een autoverzekeraar gewerkt en ik had daar toegang tot het RDW toevallig werken daar nog vrienden van mij dus als je het kenteken geeft gak het voor je navragen tis dan alleen wel illegaal 0_o en ik weet natuurlijk niet zeker als iemand daar zijn baan voor op het spel wil zetten maar ik kan het altijd proberen
Ik hoop dat ik nog via een soort iets erachter kan komen maar vind dan om het op TV te laten komen wel weer iets te niet dan Liefs winnie