Help, wat moet ik doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Duveldraakje22, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zit met het volgende. Daarnet ben ik terug geweest bij de HA voor mn longontsteking, ik hoopte echt dat ik ervan af was, maar nu heb ik weer medicijnen gekregen omdat het eigenlijk niet gewerkt heeft.
    Ze hebben nu bloed geprikt en daar krijg ik volgende week de uitslag van. Als de medicijnen nu niet aanslaan of mn bloed is niet goed dan moet ik waarschijnlijk foto's laten maken. :(
    Nu heb ik a.s. dinsdag mn rijexamen en die wil ik echt heel graag doen aangezien het hierna niet meer kan. Je mag blijkbaar niet afrijden in de laatste 3 maanden van je zwangerschap. Het opnieuw aanvragen van een datum kost waarschijnlijk zo'n 6 tot 10 weken en dan ben ik al ver over de limit heen.
    Wat moet ik nu doen? MN rijexamen afzeggen en dan na de bevalling afrijden? Of de gok maar wagen?

Liefs,
    een wanhopige Duveldraakje

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    kan je dat niet overleggen met je rijschool? misschien kunnen zij iets voor je regelen

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

tja, ik zou de gok wagen. hoe laat moet je afrijden?

je zit geloof ik ook met de houdbaarheid van je theorie, en ik weet niet wat het kost als je het afzegt, maar je kan straks ook een periode niet rijden, en dan kan je hem maar beter al hebben gehaalt... ik heb trouwens geen rijbewijs hoor....

succes
    groetjes, lidwina

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@duveldraakje.... sorry... maarre dat is echt de reinste onzin!

je mag tot aan je bevalling afrijden... totdat je nog net niet puffend in de auto zit!

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik moet 's morgens om 8 uur op. Ik heb nu nog 3 rijlessen gepland staan. Vrijdag, Zaterdag en maandag. Ik denk inderdaad dat mn theorie straks niet meer geldig is en dan zou ik voor allebei nog een keer op moeten. Dit wordt nu de 4de keer dat ik op moet en ik heb er wel een goed gevoel over.

Liefs,
    Duveldraakje

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Mijn rij instructeur heeft me dit verteld!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

tot wanneer is je theorie geldig dan? Maar je mag tot aan 40 weken nog afrijden hoor... zit geen limiet op!

sorry lieverd, maarre das echt niet waar!
    Ben zelf al bijna 5 jaar instructeur

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Zou ik het dan af moeten zeggen en later afrijden of moet ik het toch proberen? Mijn theorie heb ik op 7-8-06 gehaald, ik weet alleen niet meer of deze nou 1 jaar of een half jaar geldig is.

Liefs,
    Duveldraakje

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Het is 1 jaar geldig... maarre ik snap geloof ik je verhaal niet zo goed. waarom zou je het moeten afzeggen?

Vanwege de foto's offe vanwege hoe je je voelt?

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Vanwege de longontsteking. En omdat ik nogal veel hoest ben ik bang dat ik tijdens het rijden een hoestaanval krijg.

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina