Hee meiden, Wij vertrekken morgen voor een paar daagjes naar Giethoorn en vroeg me af of er nog sneeuw ligt en zo ja, hoeveel? Ik wil namelijk weten of ik met de 'kleine' buggy door de sneeuw kan lopen of dat ik de 'grote' Quinny-buggy mee moet nemen. En natuurlijk de snowboots voor de kids e.d. Hebben jullie verder nog tips of ideeen? Altijd welkom! Gr's Niki
Hey meid! Ik weet niet hoeveel sneeuw er nog in Giethoorn ligt, maar ik woon vlakbij en hier valt het erg mee. Is flink aan het dooien geweest, de wegen zijn goed begaanbaar iig. Miss dat er op de stoep nog wel wat ligt, maar ik denk dat het wel meevalt. Leuk dat jullie naar Giethoorn gaan, veel plezier!
nou valt mee hoor, alleen de niet gestrooide wegen (dus die kleine binnenwegetjes) zijn wat glad/ijzig...dus trek wel goeie loopschoenen aan! maar met de auto echt prima te doen!
Thanks! Het is dus niet zo als hier in Venlo.... denk ik... En het dooit volgens mij overdag ook nog behoorlijk.... maar een slee hoeven we dus niet mee te nemen...?