Keratine behandeling

Discussion in 'De lounge' started by Aszz, Jan 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb krullend/golvend haar, en zou het graag eens voor langere tijd mooi stijl willen hebben.
    Nu stijl ik mijn haar een paar keer in de week, maar ik vind dat zo'n gedoe.... :D
    Ik heb nu wat gekleurde extensions, en had het met mijn kapster over zo'n keratine behandeling.
    Het ziet er super uit, als je op Google zoekt kom je een hoop resultaten tegen.

Heeft iemand van de dames hier ervaring met een keratine behandeling?

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Yup! :) Laat het ongeveer 3x per jaar doen hier ivm de hoge luchtvochtigheid. Ik ben er super blij mee, scheelt echt enorm, wordt prachtig glad en glanzend. Bij mij merk je na een week of 10-12 dat het minder wordt, maar ik was wel 1-2 keer per dag mijn haar. Je moet er wel de goede shampo bijnemen anders blijft het niet lang goed. En naar een erkende kapper gaan natuurlijk die het originele product gebruikt!

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Een collega van me heeft het laten doen en heeft al maanden supermooi, stijl en glanzend haar.
    Mijn zusje heeft het ook laten doen (ergens anders) en dat sloeg nergens op... Het is nooit echt stijl geworden en 's avonds krulde het zelfs alweer!
    Verschil heeft 'm waarschijnlijk in ieder geval gezeten in het feit dat ze bij m'n zusje geen stijltang gebruikten, maar een föhn.
    Ik zou dus even goed rondkijken en recensies lezen, want er zit nogal verschil in.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh thanks! Las ook al goede dingen op internet.
    Ondanks dat het klimaat hier niet zo vochtig is ( alhoewel... de laatste tijd ), pluist mijn haar vrij snel. Lijkt me ideaal.

Kapster is een hele goede, gebruikt originele producten. Ze heeft het halverwege vorig jaar bij iemand gedaan ( zo vaak gebeurt het niet op het boeren platteland, haha ) en die heeft het nog steeds mooi stijl. En die heb ik gezien. Ze doet het regelmatig, alleen dan niet hier maar in een andere salon.

Nikki88, welke shampoo gebruik je erbij? Ik gebruik meestal de producten van Chi ( Farouk ).

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Uit deze serie van Coppola. Dit merk gebruikt mijn kapper dus ook voor de eigenlijke behandeling. Ik heb ook een paar keer de behandeling met de "Brazilian Blowout" van Acai laten doen maar ik vind zowel de behandeling als de produkten van Coppola echt beter! :)

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Dit plaatje is duidelijker denk ik. ;)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jammer, volgens mij moeilijk Nederland te krijgen.
    Ze heeft wel speciale keratine shampoo's en conditioners er bij.
    Heb een afspraak gemaakt, over 2 weken want dan worden er nieuwe extensions gezet! Ben erg benieuwd.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Volgens mij kan je deze produkten ook bij Toni&Guy in NL kopen, zij doen ook de behandeling van Coppola.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Och, dat is jammer. Zit hier totaal niet in de buurt. Zie ook niets op hun site staan.

Zag wel het e.e.a. aan goede producten op internet. Volgens mij heeft de kapsalon de producten van L'Oreal ( Pro Keratine ).
    Moet even uitproberen welke producten dan het beste bij mijn haar passen.
    En als het bevalt, wil ik het toch blijven doen.

Kan het haar trouwens wel in de tussentijd gekleurd worden?

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Kleuren kan je het beste vlak vóór je behandeling doen zegt mijn kapper.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ik heb mijn keratine behandeling er op zitten.
    Wat zit het fantastisch zeg! Heerlijk. Nu duimen dat het minimaal 3 maanden zo blijft zitten.

Share This Page