Nou dit weer hoeft voor mij dus echt niet op dit moment. Het is in Assen TT-weekend, dat houdt niet alleen maar veel braadworst, vette hapjes kraampjes, bier en motoren in, maar dus ook veel Duitsers. Veelal Dikke Duitsers.... Als die zonder shirt gaan lopen ga ik denk ik over mn nek. Ik zou wel heel hard hebben gelachen om die gekken in de auto Misschien houdt die jongen stiekem ontzettend van een zwangere dame tussen de lakens (moest er zelf op het eind niet meer zo aan denken, alles deed zeer haha)
Even in een heel andere orde.... ik had me raam open staan (was ook warm) dus er komt een auto naast me staan en doet zijn raampje open...dus zegt ie ineens hebbie zin om een keer af te spreken op zich heel netjes... ik reageerde echt zo: Nee geen zin in...ik dacht eigenlijk dat je ook een poepie had gelaten en daarom je raam open deed....haha zijn raam ging gelijk dicht
Dat ik zwanger ben, zagen ze natuurlijk niet.......zat in de auto, maar vreemd was het wel om zoiets mee te maken
Hahahaha geweldig zeg!!! Nou ik stapte een keer in de auto, 7 maanden zwanger, lopen er 2 getinte jongens voorbij.. Hé dame, jij ziet er super sexy uit jongeh. Ik: Uhhh nou ik ben onderhand hoogzwanger, maarre bedankt. Hij: Is de vader nog in beeld of nie? Wante ik vind jou wel een leuk chickie om voor te zorgen, mooi met je buik ook. Komt vast een knap kindju uit jongeh. En ik begin te lachen, en hun lopen verder, en maar fluiten en gebaren maken, vriendin naast me kon je echt oprapen van de grond....
de jeugd van tegenwoordig toch... picture this: een paar stoplichten achter elkaar en een stoer getuned golfje naast je... de eerste twee stoplichten (ik was op de motor) dat golfje er natuurlijk snoeihard uit getrokken, derde stoplicht het golfje laten winnen. .......... ......... ........ ....... ...... ..... .... ... .. . *FLITS* Ik wist dat die flitspaal daar stond...
nooooooouu ik weet niet of het aan het weer ligt...... maar ik kon vanmiddag niet eens even bij de hema een smoothie drinken ...was zo'n vieze ouwe man die alleen zat aan de tafel tegenover me .. hij zat zoo te staren joh was niet normaal heb gelijk smoothie opgedronken en weggegaan. bah bah bah niet normaal