16 December is het voor ons zover, en zijn wij eindelijk geregistreerde partners! Dit doen wij klein en intiem op de woensdagochtend en wilden in het weekend een feestje/borrel doen voor famillie en naaste vrienden. Het leek mij leuk een kaartje te sturen met een gedichtje, geschreven vanuit Joey's naam, om dit kenbaar te maken en wanneer het allemaal plaats gaat vinden. ik Google mij suf, en ben werkelijk inspitatieloos. Mijn moeder kwam met het volgende wat ik erg leuk vind maar ik mis nog een stukje over het feestje; Trots kondig ik Joey,jullie aan Dat mama en papa op 16-12 Naar het gemeentehuis gaan De familienaam was mij al gegeven Maar nu krijgt mama hem ook Voor de rest van haar leven Wie heeft zin om mij te helpen om het laatste stukje erbij te bedenken? Het feestje vind plaats op 19-12. Dankjewel!
Trots kondig ik Joey,jullie aan Dat mama en papa op 16-12 Naar het gemeentehuis gaan De familienaam was mij al gegeven Maar nu krijgt mama hem ook Voor de rest van haar leven en daarom dacht ik laten we een klein feestje geven komen jullie ook op 19-12 om mijn papa en mama een zoen te geven ben niet super te vreden maar dit was het eerst wat in me op kwam
Wisten jullie het al!? 16 december 2009 is heel bijzonder. Papa gaat met Mama partneren. Dat is toch echt een wonder! En of dat nog niet alles is. Geven ze ook nog een feest. ?? december is de datum En dat is nog niet geweest. Kom je ook? dan maak je papa en mama vast heel blij. En mij trouwens ook, Want ik hoor er natuurlijk ook bij. En heb je nog geen idee wat je zou kunnen geven. Met een envelop met centjes, valt er vast een hoop te beleven! Liefs Joey!
Iets heel anders maar misschien ook leuk om te doen. Wij hadden een sprookje geschreven dat over onze dochter ging. Het gaat over een meisje dat graag een prinses wil zijn, al is het maar voor een dag. Ze doet een wens en die gaat in vervulling... Er was eens een heel klein meisje met zwarte haartjes. Haar naam was Robin. Iedere avond, voor het slapen gaan, kroop ze bij haar moeder op schoot voor een verhaaltje uit het grote sprookjesboek... Elke avond luisterde ze aandachtig naar allerlei verhalen over draken, ridders en prinsessen. Maar één verhaaltje hoorde ze het liefst; een verhaal over een klein meisje met een héééle speciale jurk. Het was een toverjurk , want iedere keer dat het meisje de jurk aantrok veranderde ze in een echte prinses! Iedere nacht droomde Robin over de sprookjes uit het grote boek maar vooral over die jurk. O wat zou ze graag zon mooie prinsessenjurk hebben! Op een avond zat Robin weer bij haar moeder op schoot en ze genoot van de verhalen uit het boek. En toen, net voor dat ze ging slapen, deed ze een wens.... Ze wenste dat ze zelf ook een keer zon mooie jurk zou krijgen, al was het maar voor één dag.... Maar wat ze niet wist is dat er net op dat moment een ster van de heldere hemel viel ... En als je precies op dat moment een wens doet... ... zou die wens best wel eens kunnen uitkomen ... Onze wens gaat op 16 september 2004 in vervulling. Op deze nazomerdag geven Jeffrey & Bonnie elkaar het ja-woord. Graag nodigen wij u uit om deze bijzondere dag met ons te vieren bla bla bla