ligt het aan mij of is de kwaliteit van vingino echt zo slecht?

Discussie in 'De lounge' gestart door woezeltje1, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Mijn zoontje heeft veel Vingino spullen, vooral spijkerbroeken. Allemaal prima kwaliteit hoor. Spijkerbroeken gaan uiteraard op een gegeven moment verslijten op de knieen, maar dat heb je met een kind van 3. Ik ben in ieder geval dol op Vingino.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Voor smalle lange kinderen hoef je niet persé Vingino te kopen. Ik kan dat niet betalen maar heb wel een hele lange smalle dochter. Gewoon goed kijken. H&M heeft redelijk wat smallere jeans, C&A af en toe en bij de hema heb ik er ook een keer eentje gekocht die prima valt. Worden hier ook flink gedragen en zien er nog prima uit. Idd valt zeeman en wibra veel te breed qua broeken

3. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

Ik vind het een leuk merk!En wil ook graag een keer een broekje hebben van vingino in de kast.Daarom keek ik op MARKTPLAATS om een 2e hands broekje.Of moet ik toestemming aan je vragen?
    Dat ik ook 1 keer een vingino mag kopen?

4. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

mee eens dank je wel!

5. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    bedankt voor de tip~!

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hier eigenlijk hetzelfde verhaal hoor woezel.. Mike krijgt eigenlijk alle kleding van het buurjongetje.. En het meeste ziet er nog prima uit en ik ben er ook echt blij mee. Maar soms vind ik het ook leuk om een mooi merkding te kopen.. Nu heb ik laatst een cars jeans gekocht voor hem.. Kei leuk broekje en voor 20 euro..

Gewoon lekker kopen waar je zin in hebt... Vingino is mooi, Vinrose en cars ook!! Dus mocht je meer opties willen!.

Succes met koopjesjacht. .(eigenlijk zou het een sport moeten zijn )

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Hier 2 Vingino broekjes, vooral de ene is al tig keer gewassen en nog steeds prima, maar inderdaad, hier gaan ze ook de droger niet in.
    Afgelopen winter had ik voor mijn oudste een broekje van Esprit, die was ook perfect voor lange benen en die sloot zo mooi aan.
    De jongste heeft een andere bouw, ik ben bang dat Vingino voor hem te smal is.
    Ik heb trouwens de Vingino's ook bij basickidswear gekocht, die hebben vaak goede aanbiedingen.
    Verder ook gewoon Hemabroeken, H&M broeken etc., maar ik vind de pasvorm toch gewoon beter van Vingino en Esprit.

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

De broekjes vind ik echt heel goed qua kwaliteit maar de bovenstukken wat minder geloof ik. Ik heb afgelopen seizoen een trui & shirt gekocht en beide zijn wat valig geworden terwijl ze nauwelijks gedragen zijn... De bijpassende jeans is echter nog super mooi...

9. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

Voor mij is het ook echt een sport :D

10. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    bedankt voor jullie reacties!

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier net als Lovely: de jeans van Vingino vind ik van goede kwaliteit, de truien, t-shirts en jassen vind ik van mindere kwaliteit. Ook hebben wij met truien van Vingino een paar keer gehad dat de hals niet groot genoeg was en onze zoon zijn hoofd er dus niet door paste. En dat terwijl hij helemaal geen groot hoofd heeft, echt vreemd.

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    hier ook genoeg van vingino en het blijft er mooi uitzien, kleuren, stof en de vorm zien er nog prima uit....

13. vive2

vive2 Fanatiek lid

Vingino vind ik nog wel te doen, maar de kinderkleding van de SissyBoy.. Da's pas erg! 3 keer wassen en het hele model is eruit..

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dat heb ik dus ook met de laatste 2 shirts. Baalde ik goed van.

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kwaliteit en prijs zijn naar mijn idee in verhouding.

Deel Deze Pagina