wii game geeft foutmelding

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Vandaag heeft mijn man een wii spel gekocht, nl new u fitness first personal trainer.. Lief van hem.. hij weet dat ik wil afvallen, dus helpt hij me.. Ik doe de cd gewoon in de wii en hij doet het gewoon, ik heb een profiel gemaakt en die vraagt om op balance board te gaan staan, doe ik ook, die doet measuring en als ie effe aan het zoeken of denken is geeft ie gelijk foutmelding, moet ik op eject drukken, cd eruithalen en de wii moet afsluiten.. Doe ik ook, maar het probleem komt weer terug..

wie kan me helpen??

2. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

is alles wel goed aangesloten
    misschien even de cd schoon maken
    tja moelijke hoor ik heb het ook wel eens kan ook in de wii zelf zitten je heb van die cd voor de wii om hem schoon te maken.

en anders even contact opnemen met de nintendo service.

.gr jojo

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    alles is goed aangesloten.. Want de wii fit en wii sport kan je zonder problemen spelen. we hebben de cd ook goed schoongemaakt..

pff weet het ook niet.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb net de helpdesk gebeld. En die zeggen dat deze game niet voor de wii van hun is. Maar dat zij zelf (dus van de game) een eigen wii hebben.. Dit begrijp ik niet helemaal..

Kan iemand me dit uitleggen??

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ze bedoelen denk ik dat Nintendo de game niet heeft ontwikkeld maar een third party, zoals bijv EA games.

Nintendo maakt bijv alleen mario spellen, Zelda spellen, etc

6. SeaShell

Ubisoft is de maker van dit spel, maar nintendo zou je volgens mij gewoon verder moeten helpen.

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

en de wii updaten? dat hielp hier gelijk

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    idd Ubisoft staat er op.. Wii zegt dat ik dan de maker moet bellen.. Voortaan ga ik heel goed kijken als ik een wii game koop..

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    En hoe moet ik de wii updaten??

10. augurkjes

hoe je hem moet updaten durf ik even niet zo 1 2 3 te zeggen. In het begin menu ergens. me vriend is nu niet thuis die weet exact hoe het moet. Maar misschien ook wel op google te vinden.

Wij hebben die foutmelding ook vaker gehad en was het echt over na een update. Dus hopelijk bij jou ook.

11. SeaShell

Aansluiten op een wifi verbinding in huis en dan ergens in het menu van de Wii updaten

Zal het wel eens zoeken waaronder het staat

12. SeaShell

Even snel in het Engels gevonden

To get the latest Wii System Update

Make sure your Wii console is successfully connected online (more info).
    Access the Wii System Settings (how to).
    Click on the blue arrow twice to reach the Wii System Settings 3 menu options.
    Select "Wii System Update" and press the A Button.
    Select "Yes," and read any messaging regarding obtaining the udpate. If you agree to the messaging, select "I Accept."
    The Wii console will now search for the latest Wii System Update.
    If an update is available, it will be downloaded and installed automatically.

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Waaraan kan ik nu zien op de disks of het voor mijn wii kan zonder problemen??

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mijn engels is niet zo goed, maar ik probeer het toch even.

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb het vertaald via google..

16. augurkjes

is het gelukt? en doet het spel het nu wel?

17. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Het spel wat je hebt, is gewoon voor de Wii. Anders kon je het spel niet eens opstarten zodra je het schijfje erin stopte.

Als het na een Wii update nog steeds niet lukt, je het schijfje hebt schoongewreven met een zachte doek, en andere spelletjes het nog wel goed doen, dan ligt het aan het schijfje zelf. Ga er dan mee terug naar de winkel. En neem je man mee, voor de technische backup ;)

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Niet gelukt, Mijn man zal het vanavond wel nog kijken..

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Het spel start gewoon op.. En tijdens het spel geeft ie gewoon fout melding aan.. Gisteren zijn we naar de videotheek(is daar gekocht, nieuw) teruggegaan, maar hij neemt het niet meer terug en moet ik de helpdesk van wii bellen.. Heb ik gedaan en van hun moet ik bellen van de maker van het spel..

De disk hebben we ook wel schoongemaakt met een doekje, maar nog steeds geeft ie fout aan.. wii sports en wii fit doen het gewoon wel..

Deel Deze Pagina