as woensdag is mijn NOD, ik heb deze keer ovitrelle moeten suiten omdat pregnyl niet voorradig was, het verschil met pregnyl is dat dit kunstmatig gemaakt word en niet uit de HCG van de urine. Ik weet echt niet wat me bezielde want ben alleen thuis en dahct, ik doe een test ( die kan oficieel 4 dgn voor nod maar daar gok ik t nooit zo op ) Je voelt hem al aankomen, een duidleijke streep maar......ik heb dinsdag ( 11 dgn geleden ) dus de ovitrelle gezet. kan dit nu nog in mijn urine zitten?? Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik al getest heb, sjongejonge. Iemand die hier antwoord op heeft?? liefs natas
spannend Natascha! Dit vond ik in de bijsluiter: Tot tien dagen na toediening kan de immunologische bepaling van serum of urinair HCG verstoord zijn en tot een vals positieve zwangerschapstest leiden. dus als dit klopt, zou je wel eens echt zwanger kunnen zijn! Ik zou over 2 dagen nog eens testen... dan weet je het zeker! Succes!
Hoi Natascha, Ik zou dat inderdaad ook erg graag willen weten, ik moet namelijk binnenkort ook de ovitrelle spuiten dus ben benieuwd inderdaad of dit sneller uit je lichaam is dan Pregnyl....? Succes meid en ik hoop dat de test echt positief was. Liefs Juffie
Ik denk dat het afhankelijk is van de hoeveelheid die je hebt gespoten. Ook pregnyl is na 11dagen wel uit je lichaam. Gezien de dag die je nu zit na je prik, zou ik zeggen dat t niet vd medicatie komt! En als dit wel zo zou zijn...was de streep heel licht omdat de ovitrell dan bijna verdwenen zou moeten zijn. ik zeg...gefeliciteerd Ps ik had begrepen dat ovitrelle wel van hcg uit urine wordt gemaakt maar ...niet van mensen urine haha
Wat zie ik!! Je bent inderdaad zwanger??? wat fijn! Gefeliciteerd!! Was dit trouwens mbv IUI of alleen om eisprong te bevorderen?