Nog niets gehad hier. Hoop ook dat het nog even weg blijft, want morgen gaan de keel en neusamandelen eruit van onze dochter. Liever dat dat genezen is voor ze weer ziek wordt
Hier tot nu toe alleen verkouden maar ik denk niet dat dat heel raar is met het wisselvallige weer. Krentenbaard komt volgens mij altijd wel voor. Buikgriep en gewone griep is volgens mij wel vroeg liever ergens in de winter
Vroeg? Hier het hele jaar door. Man net ziek geweest. Ik in juli flink ziek geweest. Maar klopt ik hoor het ook erg om ons heen.
Hier de hele zomer al bezig met zieke kinderen, man is in augustus ook ziek geweest. Nu is de jongste wéér verkouden, word er echt moedeloos van.
Hier drie weken geleden een buikloopvirus en nu een flinke verkoudheid met keelpijn. Zowel zoon als ik
Waar woon je in de buurt? Hier heerst ook veel griep en buikgriep ineens. Die van mij was de afgelopen week zoet met een flinke verkoudheid en oorontsteking.
Ja hier beetje snotterig maar 4 van 10 naaste collega's al ziekgemeld (en niet types die dat met snotneus doen)
Hier ook Op dit moment zelfs weer. Dochter voelt zich niet goed, keelpijn, moe (heeft ook heel slecht geslapen), spierpijn. En vorige week was ik aan de beurt, vooral veel maagklachten, hoofdpijn en heel heel moe.. Keelpijn is alweer twee weken geleden (en nu een klein beetje)