Ligt het aan mij of..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessy77, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hupse

    hupse Actief lid

    29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Haha valt mee hoor Jessy. tenminste, ik heb een paar keer inwendige echo's gehad om te kijken of mijn clomid aansloeg. als je ontspant doet het geen pijn. je ligt er niet voordelig bij maar das een ander verhaal. haha.
    maar ik weet dus niet of het anders voelt als je zwanger bent hoor!
     
  2. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb ook een inwendige echo gehad, je voelt er bijna niets van hoor.
     
  3. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar, kon pas een beetje relaxen en genieten na de eerste echo en de dagen voor de 20weken echo was ik echt niet te genieten. Kon nergens anders aan denken en was bloednerveus ... en dan is de kans dat je slecht nieuws krijgt veel kleiner dan bij de eerste echo (nl 2 a 3%).

    Ook scheelt het heel erg als je je kleintje voelt (hoewel je dan ook weer kan gaan stressen als je het kindje een halve of hele dag niet voelt, hetgeen normaal is).

    En binnenkort hebben we een 3/4d echo en mijn man wilde eigenlijk niet omdat ie bang was dat ik weer helemaal in stress zou schieten ... Nog ruim een week en ik ben nog helemaal chill ...

    Ach ... dit is denk ik gewoon het begin van een lange loopbaan van moederangsten - mijn moeder, en schoonmoeder ook trouwens, ligt nog steeds wakker als we op vakantie gaan enzo en ik ben 28 en mn man is 40 ...
     
  4. Loess

    Loess Actief lid

    14 feb 2007
    267
    0
    0
    heel herkenbaar meidd...
     

Deel Deze Pagina