Sjonge jonge zeg! Ik heb ook wel eens dat ik denk: dát zou ik anders doen. Maar jou verwijten dat je een slechte moeder bent? Hoe durft ze! Ik weet niet of je er wat aan hebt (of gaat hebben) maar ik ben gastouder bij Mr Nosey. Daar kan je gratis een oproep doen voor een nieuwe gastouder. http://www.mrnosey.nl/index.php?module= ... on=zoek_go Op deze pagina kan je zoeken naar een oppas en een oproep plaatsen. Geheel gratis. En jij bent absoluut geen slechte moeder!. 9 tot 5 is een heel normale baan. En mijn ervaring is dat het voor sommige moeders beter is dat ze uit huis werken. En soms kan je ook niet anders. Ik ben meer een thuisblijfmoeder. Doordat ik oppas help ik de werkende moeders.
Heb je geen nootgastgezin dan ? dat had ik wel namelijk. en jij hoeft toch niet te zoeken naar een ander gastgezin dat wordt toch gedaan?
Wat een vreemde situatie...... DAt dat mens zichzelf 'mama; noemt is echt raaaaar...... Ik werk sinds kort ook als gastouder en bij mij geld, wat de ouders willen dat doe ik en als het iets is waar ik neit aan kan voeldoen dan zou ik dat zeggen. Is bij ons nog neit aan de orde geweest. Fietsen met een draagzak zou ik zelf ook nooit doen. De moeder van mijn gastkindje doet het wel.... Als ik een van de kinderen ergens mee naar toe zou willen nemen zou ik altijd van te voeren vragen of het van d eouders mag. Ik behandel mijn gastkindje net zoals ik zou willen dat mijn eigen bij een ander behandeld zou worden. Bij mijn gastouderbureau word er met de uren vergoeding iets geregeld voor het eten. Dus de ouders betalen een halfuur meer opvang of zoiets. Kids eten en drinken bij mij gewoon mee. De baby waar ik op pas heeft wel altijd zijn eigen voeding en luiers etc. mee. Als ik jou was zou ik ook zeker een noodopvang zoeken voor DEan. Dit vind ik een onhoudbare situatie. En als de gastouder zich er niet in kan vinden dat jij zoveel werkt had ze dat ook vantevoren kunnen aangeven en de 'klus' gewoon niet moeten aanemen. Sterkte ermee.