Ligt het nou aan mij...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wwndyy, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Ja joh dat heb ik ook.. maar ik heb ook moeite met excuses aanbieden dus dat doe ik niet :oops: maar hij weet dat het me spijt!

Laatst vloog de kipfilet door het huis heen omdat ie zei "zo jij heb ook de hele dag niks gedaan"

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha, ik kan me er iets bij voorstellen...

Niet leuk. Tijdens en na mijn vorige zwangerschap ben ik een stuk milder geworden (niet dat ik zo'n feeks was hoor) maar de laatste twee weken heeft ie het wel een beetje gedaan. Zielig want hij bedoelt het allemaal goed... Ik ook, maar aarrgh rothormonen!

Nu ook... hij zit al een dag in een ziekenhuis om een storing op te lossen, daar kan hij natuurlijk niets aan doen maar :evil: zit me er echt over op te vreten nu...

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Sterkte! Hier juist helemaal geen last van, maar ik heb dan ook totaal geen last van mijn hormonen. Tenminste, het is niet anders dan voor de zwangerschap gelukkig!

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier juist erg rustig!
    Maar heb wel ineens rare buien.. soms heel de dag geirriteerd of soms verdrietig zonder reden, maar meestal zit ik op een roze wolk.
    Gelukkig kan ik me erg inhouden wat betreft het afreageren op mijn vriend..

Alhoewel, met de roze wolk, wordt hij toch wel erg gek van mij onderhand, maar ja... hij weet hoe het komt haha

5. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

Tot nu toe valt het hier nog wel mee (geloof ik)
    Daarintegen heeft hij de vorige zwangerschap wel wat te verduren gehad... Dus wie weet wat er nog gaat komen.
    En weet je wat t ergste is: Je wéét t van jezelf he :oops:

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Jah! dat is het zeker zonnetje76...Als je het van jezelf weet! Dat is zeker het ergste...

Kvind me soms echt een heks gewoon !
    Maar hij begint nu te begrijpen hoe hij het best kan reageren. Gelukkig! Anders had t de afgelopen dagen echt een stuk minder geweest.

Ik had het met de Vk erover...Dat ik er soms echt gek van wordt...Ze begon te lachen en gaf me een paar tips. Ze zei er wel bij dat het in de praktijk er wel anders aan toe kan gaan haha.

7. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    Wat goed dat je het van jezelf door hebt dat je het doet. Misschien kun je hem zeggen dat je het niet zo bedoelt en dat je echt je best doet om het niet te doen.
    Gelukkig valt het bij mij wel mee, als ik zo'n bui heb zegt mijn man oja... meeveren (hij heeft help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gelezen) en dan moet ik alweer lachen.

succes in ieder geval!

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik zat er gister over te praten met mijn man en wat zegt hij; als je weer beter bent! haha ik moest er dit keer wel om lachen.

Deel Deze Pagina