Ligt het nou aan mij??

Discussie in 'De lounge' gestart door Rnate, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou er denk ik helemaal klaar mee zijn.
    vooral na wat ze je vriend hebben aan gedaan met zijn andere dochtertje!(hoe gaat dat nu trouwens)

als ik weet dat er iemand zal zijn waar ik gegarandeerd een aanvaring mee krijg dat ga ik dat echt niet op zoeken.
    jammer dan.
    daarbij als een verjaardag niet gevierd word dan ga ik sowieso niet daar heb ik dan echt geen behoefte aan.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het is dat je nichtje 1 wordt maar anders zou ik het erg sneu vinden...
    Ik zou proberen het contact zo goed mogelijk te houden voor je neefjes/nichtjes.
    Als je andere neefjes en nichtjes jarig zijn zullen die straks wel merken dat hun oom en tante er niet zijn, dat is dan wel jammer... Het is immers een kinderverjaardag en wat anders als je sz zelf jarig is.

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ja vind ik ook, is toch jou probleem, daar zadel je toch een ander niet mee op? Je bent vast volwassen genoeg om met dit soort dingen om te kunnen gaan.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.468
    113
    Lekker kinderachtig om te zeggen dat je niet gaat als haar vriendin komt, het is haar huis, haar dochtertjes verjaardag, heb je dus niets over te zeggen en ik zou zelf ook goed pissig zijn als iemand dat zo tegen mij zou zeggen.

5. Alita

Alita Niet meer actief

tja misschien had je gewoon moeten gaan het is toch de verjaardag van je nichtje, dat is wel belangrijker dan zo`n rare "vriendin".

Maar aan de andere kant hoef je het niet allemaal maar te accepteren nee...... je schoonzus had er ook anders mee kunnen omgaan....

Maar ik zou het zelf toch belangrijker vinden om naar de verjaardag van mijn nichtje te gaan dan hier nu ruzie om te maken.

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    schoonzus en ik kennen mekaar al 10 jaar waren ook altijd vriendinnen, maar sinds mijn kleine is goboren is de bui omgewaait:S sinds ze met deze meid omgaat is ze ook nogal verandert, ze ging nooooooooit uit en inneens wel dronk ook nooit alcohol enz en dat doet ze ook ineens.

en wat betreft feestjes verjaardagen ga ik zo ie zo altijd, 9 van de 10 keer is er geen feest maar ik ga wel altijd ff langs. Nu was de afspraak dat ik dan een dag later zou komen omdat die vriendin op verjaardag zelf kwam, and correct me if i'm wrong, maar ik denk dat niemand in een kleine ruimte wil zitten met iemand die alleen maar domme opmerkingen kan maken en denkt the queen of the world te zijn ze praat ook gewoon dom over mijn vriend en schoonzus zegt daar niks van:$:S schoonmoeder wil ook niet met haar in 1 ruimte zitten..

Maargoed misschien dat ik het inderdaad ook wel anders had kunnen aanpakken..

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dat zal een gezellige boel worden ;)
    ik zou daar ook voor passen, het lijkt mij aan de reactie van schoonzusje te lezen ook dat ze haar vriendin nog een keer uitnodigt om jou voor (de grap) het blok te zetten en dan zien wat er gebeurt.
    erg kinderachtig!

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Niet goed dochter staat onder jeugdzorg(moeder was minderjarig bij geboorte) inmiddels is dochter al 6 zijn al voor de rechter enz geweest maar jeugdzorg handelt gewoon in belang van moeder worden en stapelgek van, bom is maandje geleden weer gebarsten, we zijn al 5 jaar aan het vechten, en hebben nu jeugdzorg bij ons ingeschakelt aangezien zij weten hoe het reilt en zijlt bij ons(is ook wijkverpleegkundige van cb) en die is nu ook bezig maar omdat moeder niet wil gebeurt het niet meisje is doosbenauwd en wordt gechanteerd dus we wachten nog heel even en anders weer een advocaat in de arm..

Deel Deze Pagina