Ligt het nou aan mij?

Discussie in 'De lounge' gestart door JongeMama22, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik had denk ik na een kwartier de politie al laten komen.
    Dit zal vast niet de eerste of laatste keer zijn.

2. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Mij man en ik hebben het over het voorval gehad. Het zat me toch niet lekker. Zeker niet na alle reacties hier.

Ik twijfelde eerst aan mezelf of het echt zo raar was dat we ons over dat jongetje hadden ontfermt. Daarom startte ik ook dit topic. Om
    Objectieve meningen te krijgen. Ik heb de snackbar opgebeld en de eigenaar aan de lijn gehad en de situatie nog eens uitgelegd en gezegd dat het mij niet lekker zit. Ik heb met hem afgesproken dat ik het amk ga bellen en op advies ga vragen, wat we het beste kunnen doen in deze situatie. De eigenaar wilde wel eraan meewerken. Want hij is het er ook niet mee eens. Maar hij wist niet zo goed wat hij met de situatie aan moest.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat ontzettend goed van jou !!! Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, dus hou dit topic in de gaten.

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Super van je.

5. JongeMama22

Ik wil jullie allemaal even bedanken voor julie meningen. Heeft echt geholpen. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Ik ga morgen het amk bellen.

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik vind het echt geweldig dat je voor dit kind opkomt!
    Dikke pluim!

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Super! Ik ben benieuwd naar wat ze zullen zeggen.

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Jeetje zeg! Dat zoiets echt gebeurd! :$ Ik had het kind meegenomen, eens even de mama flink laten schrikken en vervolgens richting politiebureau dat het kind zo werd achtergelaten zonder toezicht oid. Kan toch niet!

9. adi

adi Niet meer actief

Dit zou je idd willen doen om die moeder te laten schrikken, maar dat zou alleen een groot trauma worden voor het kindje.

Ik zou weer naar toe gaan en met die moeder praten.

Ik ben dan in een andere tijd opgegroeid, maar toen ik 6-7 was ging ik uit school zelf naar kantoor van mijn moeder (ong 500m lopen), kreeg geld en ging dan in dezelfde straat bij een broodjeszaak eten. Ik, moeder en de bakker vonden daar niks vreemds aan. Maar dat kon nog in de jaren 80, en ik zat niet te huilen om mijn mama.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Bizar verhaal zeg, wat een dwazen heb je toch...

11. JongeMama22

Ik zit echt de hele tijd aan dat jongetje te denken, ik vraag me dan af of het wel goed met hem gaat,of hij wel gelukkig is en of hij wel genoeg liefde krijgt. Krijg dat beeld maar niet uit mijn hoofd van dat jongetje die de hele tijd kijkt waar zijn moeder blijft en dat hij aan haar vroeg of ze hem alsjeblieft niet alleen wilde laten :(.

Het is echt een heel beleefd en net jongetje. Zag er ook goed, verzorgd en netjes uit. Die moeder zag er heel modieus en verzorgd uit.

12. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Tja dat is ook het probleem dat je niet aan de mensen kan zien wat voor soort ouders het zijn..

De nette vrouw met dure kleding kan haar kind iedere dag verrot slaan en de heledag negeren en verwaarlozen en niemand die haar verdenkt.. En bij een jonge moeder met 2e hands te grote kleding met d'r haar wat door de war wordt iedere stap in de gaten gehouden want wie weet verwaarloost ze haar kind wel terwijl het eigenlijk de liefste moeder is...

13. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Jullie hebben heel goed gehandeld, ik zou het nooit voor elkaar krijgen mijn kind alleen te laten in een frietkraam om vervolgens anderhalf uur weg te blijven, wat een raar mens...

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik had eigenlijk na een kwartier de politie al gebeld.

15. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Achhh zielig hoor, ik zou dat nooit doen, je weet nooit wat er ken gebeuren!

16. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    + 1

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat erg dat iemand zoiets kan doen!

18. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Super goed van jullie!!!

19. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Goed gedaan hoor! Maar ik zou de volgende keer toch de politie bellen!

20. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Wat ontzettend goed dat jullie je over dat jongetje ontfermt hebben en hem op alle mogelijke manieren proberen te helpen. Ik vind het heel verdrietig om te lezen dat dat jongetje zo aan zijn lot word overgelaten door zijn moeder. Dat geeft aan dat haar eigen belang voor haar kind gaat en dat ze gewoon maling heeft aan de gevoelens en veiligheid van haar kind!! En misschien mankeerd ze wel iets waardoor ze zich zo gedraagd en ook dat zou heel erg zijn, maar de veiligheid van haar kind en zijn gevoelens moeten voorop staan. En blijkbaar is ze niet in staat om daarvoor te zorgen en moet daar snel iets aan gebeuren!!

Deel Deze Pagina