Ligt het nou aan mij?

Discussie in 'De lounge' gestart door JongeMama22, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik zeg het niet snel maar ik vind dat gewoon een slechte moeder!

ook al zagen ze er verzorgd uit, hebben ze thuis 5 60inch tv's, de duurste kleren, de beste meubelen en 3 Porsches voor de deur staan,...een kind laat je niet anderhalf uur alleen en zeker niet op zulke plaatsen!

2. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik had de politie gebeld! sorry hoor je kind van 6 alleen laten in een snackbar??? en zelf gaan winkelen is echt niet normaal.
    En dan nog boos worden omdat jij hem aan tafel heb genomen? mens spoort niet helemaal volgens mij , in ieder geval is haar zin voor verantwoordelijkheids gevoel ver te zoeken

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    1,5 uur later.. maf mens!

Super van jullie dat jullie hem onder jullie hoede namen, 6 jaar is veel te jong om alleen te zitten..
    Zeker als hij ook nog verdrietig wordt als 'mama' 'even' gaat winkelen.. neem je kind gewoon mee de winkel in of vraag een buurvrouw/man om even op te passen anders als je dat niet wilt.
    Maar dump hem idd niet zo in de snackbar voor 1,5 uur met een patatje...
    Denk dat elk mama's hart momenteel pijn doet bij het lezen van dit verhaal..

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ach jee wat zielig :( :x Kan er echt niet bij dat je je kind zo alleen laat, en al zeker geen 1,5u !!! Jakkes zeg, wat een onverantwoordelijke "moeder" dit doe je gewoon niet...

Als ik ga winkelen dan zet ik zelfs éérst m'n zoontje in de auto, dan pas m'n winkelwaar (je weet nooit wie hem uit je kar neemt terwijl jij je boodschappen in de auto laadt) en als ik de kar ga terugzetten dan doe ik zelfs de auto OP SLOT :) ! Gewoon schrik dat ze hem anders zouden meenemen of zo terwijl ik net niet keek.

Kan me ècht niet voorstellen dat je je kind zo lang alleen laat, jeetje.... Brrr! Allemaal van die bizarre types tegenwoordig, zelfde geld nam iemand het kind gewoon mee! Ik zou ook de politie gebeld hebben!

Wel super dat je amk belde! Gaat moeders niet mee kunnen lachen maar dit is gewoon echt nodig in deze situatie! Belang van het kind voorop! Je doet er goed aan meid, knap !!!

5. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Dat zou ik echt niet doen! Als ik het karretje weg breng gaat mn dochter zeker weten mee...

6. knap

knap Niet meer actief

Lief van jullie. Dat jullie dat kind hebben op gevangen.
    Ik weet het is lastig maar misschien had ik na dat uur wel de politie gebeld. Daar klopt iets niet in in dat verhaal. Kan me voorstellen( al hoe wel ik zes jaar erg jong vind) dat je zegt mama loopt even snel naar de over kant om wat te kopen en ben echt zo terug.

Maar ergens snap ik het toch ook niet helemaal. Zou er denk ook een rot gevoel aan over gehouden hebben. En kan het me zelf als moeder ook niet voorstellen maar ja.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Idd haha ik neem mn zoontje ook altijd mee als ik het karretje weg ga brengen. :)

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Doodzielig voor zo'n jochie. En de snackbarmedewerker deed ook niks? Zou dat niet pikken en ws gebeurt dat vaker.....

9. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Nee hier auto op slot :) kan er niemand aan en hij zit al vast (gordel aan). Laat auto ook zeker niet open en hou die ook zo veel als gaat nog steeds in de gaten. Niet dat we hier een super grote parking hebben, dat sowieso al, maar doe het toch evenzeer :)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje wat zielig.. :( Je hebt ontzettend goed gehandeld meid!

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Zij verdient de titel Mama niet ppfffff

12. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat zo'n mens moeder is, bleeh!

13. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    wat zij het AMK?

14. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    Ik had de politie gebeld en gezegd dat ik een jongetje zonder ouders had gevonden....

15. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Als dit mij zou gebeuren zou ik gewoon de politie bellen, zeker na anderhalf uur! Kom nou, dat ventje is nog veels te afhankelijk van z'n ouders of in dit geval 'volwassenen'

16. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Wat een afschuwelijk moeder :( Hier breekt mijn moederhart ook van, maar wat waren jullie lief zeg. Echt tof dat jullie nog zijn blijven wachten ook, jammer dat de moeder het er niet mee eens was. Sommige mensen zal ik echt nooit begrijpen.

17. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Hoi dames, hier een update.

Ik heb vandaag het amk gebeld. De hele situatie uitgelegd en ook erbij gezegd dat ik het jongetje en zijn moeder niet ken, niet weten waar hij woont en ook zijn naam niet weet.

De medewerker van het amk vond het een verontrustend verhaal en vond dat ik goed had gehandeld en dat het goed was dat ik belde. Ze zeiden dat ze op dit moment niets konden doen omdat we niks van het jongetje wisten, geen naam, geen adres, niets. Ze adviseerde mij om vaker langs te gaan bij de snackbar aangezien ik de medewerker had vertelt dat volgens de eigenaar dit elke week gebeurd. Dan op die manier achter zijn naam kan komen, misschien dat hij het op gegeven moment wel durft te vertellen hoe hij heet. Als ik weet hoe hij heet, dat ze dan wat met de informatie kunnen.

Ik heb de eigenaardig gebeld en gezegd wat voor een advies ik heb gekregen en aangezien ik niet zo ver weg van de snackbar woon, zou hij mij bellen als het jongetje er weer alleen zit. Als ik niet zou kunnen, dat hij of het personeel het zelf zou proberen en met op de hoogte zou houden.

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wat heb jij goed gehandeld zeg, zowel gisteravond als nu door het AMK te bellen! Dikke dikke pluim voor jou!

Moet er gewoon van huilen van dit verhaal :(

19. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Och jeetje zeg wat een rare moeder. Ik zou mijn dochter van 11 niet eens 1,5 uur alleen laten zitten in de snackbar. Ik vind het al heel wat dat ik dat laatst uit nood thuis heb gedaan.
    Wat zijn er toch een rare ouders...

20. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hartstikke goed van je. Ik snap niet dat de snackbar niet al lang een melding heeft gemaakt als dat wekelijks gebeurd...

Deel Deze Pagina