ligt het nou aan mij??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anne24, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    dag lieve dames!

ik heb een zoontje van inmiddels 10 maanden.. en alles gaat eigenlijk goed! zelf werk ik 28 uur in de zorg en partner 32 uur.
    om het weekend is mijn werkweekend en heeft mijn partner zijn papa dagen... zoon slaapt nog 2 slaapjes per dag van beide zon anderhalf uur... tenzij het papa weekend is dan slaapt ie gerust 2 tot 3 uur:$ wat natuurlijk prima is.. maar ik begin me onderhand af te vragen waarom hij dit bij mij nooit doet.. we doen beide niks anders... het is niet dat papa hem veel moeier maakt o.i.d... dit weekend sliep hij uren en nu leg ik hem voor zn ochtendslaapje en is hij na 30 min alweer wakker... ik heb er geen last van ofzo.. wordt er alleen een beetje onzeker van.. hij is ook veel meer jengelig bij mij.. als ik uit de kamer loop begint hij te jammeren.. bij partner een stuk minder...herkennen jullie dit? of zou ik iets anders moeten doen? of gewoon accepteren dat hij bij papa langere slaapjes maakt:D

bedankt voor het lezen

liefs

2. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Misschien dat jouw man qua activiteiten het zelfde doet.. maar alleen in een wat ander schema?
    Ik merk ook dat als mijn man de regie in de zorg voor onze dochter heeft (werk ook in de zorg en dus ook weekenden) dat ze dan een net wat ander ritme heeft als dat ik de zorg hoofdzakelijk doe

3. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat zou wel kunnen idd...hoewel hij bij zowel man als bij mij ongeveer op dezelfde tijd voor zijn slaapjes gaat.... Maar waarom hij dan altijd zo lang slaapt bij mijn partner??

4. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Mijn dochter heeft dat ook. Als ik er ben is ze hartstikke snel wakker en als ik aan het werk bent ligt ze maar te maffen. Als mijn vader oppast zegt hij steevast; nou ze is zo rustig ze heeft wel 2,5 uur geslapen!!
    Dat doet ze bij mij dus nooit. Ik dacht dat het er aan ligt bij mij dat ik borstvoeding geef en ze me gewoon als een wandelende melkbar ziet waar ze een drankje wilt doen.. Geen idee hoe of wat maar ik herken het wel!

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Jep, hier ook een dochter die dat doet. Ik kan er soms stevig van balen, dan denk ik: hallo, wat doet hij nou zo anders dan ik?! Ik snap het ook niet..

6. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar dus! Ik geef flesvoeding dus bij mij is dat het niet;)
    En bij de gastouder slaapt ie ook altijd een eeuwigheid.. Hahaha pffff
    Dan hou ik het maar op mama honger... Maar heel heel soms zou deze mama zon slaap dagje ook wel prima vinden;)

7. anne24

anne24 Actief lid

3 dec 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    Haha ja en ik kwam 1 keer terug van een vroege dienst zegt ie doodleuk hijs net wakker hoor . Was 15 uur ofzo.. Hoelaat lag hij erin dan? Eehh tjaa geloof iets van twaalf uur....:$:$
    Toen werd ik bijna boos op mijn man terwijl dat natuurlijk helemaal nergens op slaat...;):p

Deel Deze Pagina