Ik ben vorige week naar het Cb geweest, en kreeg daar het advies om te starten met brood en volle yoghurt. Maar nu heb ik geen flauw idee hoeveel ze ervan mag en op welk tijdstip. mIjn schema nu is: 7.00 fles 180 +6 scheppen 10.00 200 gram fruit 13.00 fles 180 + 6 scheppen 16.00 groente ,aardappels en vlees 200 gram 19.00 fles bambix. ben benieuwd op welk schema jullie denken ze is trouwens 6,5 maand!
zou proberen om om half 1 een broodje tegeven en dan als ze het op heeft rond 1 uur de fles geven, probeer je 180 + 6 schepjes ,kijken wat ze daar nog van op lust. en desnoods het avond eten wat opschuiven naar half 5 ofzo.
Ik doe op dit moment het brood nog even in haar fruit omdat Rosalie het absoluut nog niet zo wil eten..Bied het voor de fruithap los in stukjes aan. Wat ze niet op eet (alles dus) doe ik in haar fruit. Yogurt (hier magere kwark) krijgt Rosalie naar haar groente hap
Salapio das een goeie, ga het straks eens proberen. Mijn moeder vertelde gister dat ik ook geen brood at en zij deed het ook precies zo, grappig he.
Mika krijgt tussen de middag een hele boterham en daarna een fles aangeboden..die meestal op gaat.. En krijgt na de groente hap een bakje magere yoghurt of een baby danoontje..
ik moest bij 7 maanden het brood om 12.00 geven, de fles om 13.00, de yoghurt (150 cc) om 15.00 en het warme eten om half 6. de laatste fles om 19.00 Het klonk allemaal heel leuk, maar madame vindt het teveel! broodje eet ze niet op, fles drinkt ze wel leeg, yoghurt eet ze niet op en warm eten eet ze niet op..