Nja tis zeg maar zo dat alles wat wij doen met sz besproken word. Hierdoor keijgen wij al regelmatig lullige steken onder water via fb. Man is dus idd bang dat als hij er wat van zegt een enorme ruzie van komt omdat dit dus ook met sz besproken word en zij niet bepaald een blad voor haar mond neemt en dus vaak (eigenlijk altijd) dan of hem gaat bellen of via fb lullige dingen gaat zeggen (een van de redenen dat ik haar dus verwijderd heb) En nee lioness oppas probleem is helaas nog niet opgelost
Ik begin bijna te denken dat sz erachter zit. Misschien denken ze dat jullie het wel kunnen regelen met jouw ouders, of zoiets?
Tja ze weet dat mijn ouders aan de andere kant van NL wonen en ik mijn kinderen er dus niet ff voor 1 dag ( of wat zeg ik paar uurtjes ) heen kan brengen.. Aangezien ik dan 2 uur onderweg ben enkele rit..
Lekker lullig zeg. Als ze het echt te zwaar zou vinden om op 2 kinderen tegelijk te passen had ze het niet aan moeten bieden ook. En je sz klinkt ook als een tut, ik vind dat altijd zulk zielig gedrag, stekenmonder water via FB, kom op zeugma's ze een kleun kind of een volwassen vrouw.
Oh en je man moet niet bang zijn, dat hij het erger maakt door er iets van te zeggen. Misschien is dat wel goed. Beter in elk geval dan het gewoon te latn gebeuren, want dan blijven ze het doen.
Maar is het niet zo dat ze dus idd het niet ziet zitten om 2 kids mee te nemen en dus gelijk tegen jou zegt dat ze niet kan. Vervolgens vraagt schoonzus het en 1 kind is natuurlijk makkelijker zeker als er geen baby bij is. Misschien is het dus helemaal niet expres voortrekken maar is dit voor schoonmoeder heel logisch en is ze eevan uitgegaan dat dat voor jou ook zo is en helemaal niet het idee gehad dat ze zich hier over moet verantwoorden tov jou en jouw man.
Klopt hoor dat zei ik hem ook.. Msar toch op de een of andere manier houdt iets hem tegen.. Maar hij gaat binnenkort met haar praten zegt hij.
Ik belde haar met de vraag of ze maandag middag rond half 3 op kon passen voor 2.5 uur (ik begin namelijk pas om half 4 ) en man werkt tot half 5.. En nee ze is geen verantwoording schuldig dat ben ik ook met iedereen eens. Maar als je zegt dat je niet kan komt het wel raar over als je vervolgens wel op een ander past. Daarbij heb ik haar gelijk aan gegeven dat als ze het niet wilt/te zwaar vind ze dit gewoon kan zeggen (dat snap ik namelijk heel goed) en dot weet ze dus ook.. Ik heb namelijk best een goede band met mijn schoonmoeder en het is verder een heel lief mens met haar hart op de juiste plek.. En dat vind ik nog steeds.. En ze is normaal altijd heel direct als ze iets niet wilt oid dan zegt ze dat ook gewoon daarom vind ik(we) het misschien ook zo raar..
Nou mijn man is behoorlijk boos geworden nu. Hij las op fb dat ze morgen niet naar haar zus gaat die heeft ze afgebeld en gaat nu met S. Naar de dierentuin.. Hij heeft gebeld dat hij vanmiddag langs komt om met haar te praten..
Oh, best sneu dit... Ik hoop dat ze eruit komen samen en dat als je schoonmoeder inderdaad toch jouw man (en jullie als gezin) achteruit steekt, ze dan ook zal inzien hoeveel pijn dit doen. Succes en rustig een gesprek aangaan in ieder geval !
Hij gaat alleen ik moet zo weer werken.. Hij kan gelukkig heel rustig blijven dat is wel fijn. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
Dan moet je man met zijn ouders hierover in conklaaf, aangezien het zijn ouders betreft. Hou je er voor nu even buiten en laat hem het aankaarten. Wel doen en laat het niet sudderen.
Misschien geen verantwoording, maar wel (een verrekte goeie en waterdichte ) uitleg. Eerst van de hoogste toren blazen dat ´als er iets is, vooral niet aarzelen en vragen´... dan doe je dat, krijg je vervolgens nul op request... kan gebeuren.... maar dan....tegen jou zeggen dat je niet kunt en dan vervolgens tegen een ander iets anders zeggen, is vragen om problemen en op zijn minst erg ongelukkig te noemen.
Dit dus.. Helemaal nu ik laatste berichtje lees over de dierentuin.. Ik zou er voorlopig even klaar mee zijn.. Ben benieuwd wat er uit het gesprek komt met je man!
Jeetje, hoezo dat dan?? Dit is toch iets tussen hem en zijn moeder. Daar staat zijn zus ooik buiten vind ik.