Ligt het nou aan ons of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door buonanotte, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Geen idee hij reageert verder niet op mijn whatsappjes. Dus hij zal wel druk in gesprek zijn.

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Sinds wanneer heeft zijn zus iets te maken met een gesprek met zijn moeder...

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nou hopelijk wordt het nu niet twee tegen een..
    Hopelijk komt je man eruit met zn moeder!

4. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Jeetje schoonzus er nu ook al bij, ben wel heel erg benieuwd hoe je man het nu heeft!

5. buonanotte

Ja ik ben ook wel benieuwd. Al denk ik dat ik het pas hoor als hij me op komt halen op mn werk..

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou, het is wel een heel verhaal geworden, maar ik vind dat je een stoere vent hebt die er heen gaat!

7. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik hoop dat dat niet te lang duurt, anders zit je volgens mij ook zo in spanning de hele tijd. Succes in elk geval :)

8. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een toestand zeg.....
    (Ik herken het overigens helemaal met mijn eigen schoonmoeder, waarmee we inmiddels geen contact meer mee hebben, mede door dit soort dingen)

Ik kan het niet begrijpen dat ouders (klein)kinderen voortrekken...

Wel heel goed van je man dat hij het gesprek aangegaan is met zijn moeder! Vind het alleen een raar verhaal dat die schoonzus er ook opeens bij moet zitten. Zoals ik begrijp heeft zij ook een aardige vinger in de pap, dat zou me niks verbazen althans. Een jaloers typetje denk ik...?!

In ieder geval hoop ik dat het uitgepraat kan worden, dat het voor jullie in ieder geval duidelijk wordt waarom neefje S wel en jullie kinderen niet (voor 2,5 uur). Ben benieuwd of ze een 'geldig' excuus heeft....wat een mens zeg!

Sterkte ermee hoor. Zoiets kan een hoop energie kosten....

9. buonanotte

Nou komt ie haha

Mijn man gaf aan dat het hem opviel dat neefje voorgetrokken werd. Moeder ging per direct in de aanval dit zag hij verkeerd en was niet zo. Toen hij dus vroeg naar morgen zei ze ik heb gewoon geen zin in jouw kinderen. Toen werd man best boos.. En daarop gelijk zei nu doe ke het weer.
    Toen begon ze: ja je zus woont dichterbij ( 5 min dichterbij dan wij) dus is het makkelijker om daar heen te rijden en 3 dagen op te passen (terwijl wij onze kinderen altijd brengen wn halen!) en je zus is nou eenmaal mijn zorge kindje een neefje S ook want die was zooo klein toen hij geboren werd (S van mij was prematuur en net aan 1900 gram) toen kwam sz binnen lopen en die begon ook weer met gezwets dat mijn man niet zo raar moet doen en wij allang blij moeten zijn dat zijn moeder wilt oppassen (en dit zijn wij ook! Geven haar er regelmatig wat voor of nemen haar mee uit eten) dat we niet moeten klagen want ze wilt een dag in de week oppassen zodat ons dit geld scheelt..En dat ze het belachelijk vond dat wij dit zo vonden en zeiden.
    Ook zei ze dat het onze eigen schuld was omdat we nooit komen alleen voor oppas (nou dat is dus helemaal niet waar! We gaan regelmatig op de koffie voor de gezelligheid nodigen haar vaak bij ons uit alleen dan komt ze nooit!!!)

Dus mijn man heefr echt alles er uit gegooid maar elke keer draaide ze het weer zo dat het onze schuld was..

10. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Jeetje wat ontzettend lullig voor je man om dit te horen van zijn moeder!

Wat gaan jullie er nu mee doen?

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    :$ Heel erg dit.. :(

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hè bah!! Succes met de situatie. Ik zou zooooo boos zijn.. Grr

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zo! daar was ik klaar mee geweest. Die hoefde ik eerst niet weer te zien :( Ik ben van mening; liever geen oma dan zo'n oma...ALS ze inderdaad je neefje voortrekt.
    Wat ontzettend sneu!

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik vind haar reactie echt kwetsend voor je man hoor.
    Ik zou zeggen: je bent GRAAG oma, en anders maar niet hoor!

15. buonanotte

Ik ga er nog even met hem over praten als hij wat rustiger is..

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn man had waarschijnlijk gezegd dat ze op deze manier het dak op kon met haar oppasdag, aangezien ze toch geen zin heeft in ze, zeker gedurende een week dat je omhoog zit en ze het aangeboden had.

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Bah....ik vind het maar een rare gang van zaken. Ik geloof dat ik er voorlopig ook echt even klaar mee zou zijn.
    Kwetsend ook, als je moeder zulke dingen zegt.

18. buonanotte

Ohh maar ik ben er ook zeker klaar mee hoor..

Zo erg dat ze de "vaste" dag die ze wilde oppassen maar in dr poeperd steekt..
    En voorlopig komen we ook niet op de koffie voor de gezelligheid aangezien er weinig gezelligs aan is..

Vind het alleen zo sneu voor mijn man :( Zijn vader leeft al heel lang niet meer en nu raakt hij misschien ook zijn moeder "kwijt"

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ach jee meid, wat verschrikkelijk lullig zeg! :( Ik heb dat gewoon nooit begrepen hè, dat je één (klein)kind zo bewust kan voortrekken. Ik had het vroeger met mijn neefje ook. Je voelt het dondersgoed, als klein kind al en je vergeet het ook nooit meer. Heel sneu voor je man ook idd. Misschien als alle gemoederen bedaard zijn nog één keer proberen een rustig en goed gesprek aan te gaan? Of misschien alles op papier zetten? Sterkte in elk geval, wees de wijste en verlaag je niet tot hun niveau. :)

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    :$
    Die durft!!
    Ik had der gezegd dat ze haar kleinzoon niet meer zou zien totdat ze inziet wat ze hiermee aanricht.
    Ze heeft geen zin in jullie kind.....ja en bedankt :x
    Dan hoeft ze hem ook helemaal niet meer te zien, heeft ze er ook geen last van.
    Jeetje zeg, hoe lomp kan iemand wezen?
    Hopelijk voor je man gaat ze snel inzien dat ze op deze manier haar zoon en kleinzoon verliest.

Deel Deze Pagina