Ligt het nou aan ons of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door buonanotte, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Ik denk dat je mijn problemen met schoonfamilie Nog wel kent. Het lijkt er enorm op. Nu hebben ze wat bijgesprongen tijdens de zwangerschap. Daar ben ik ze ook dankbaar voor. Maar om te zeggen dit maakt het goed. Nee. Hier wordt ook tegen een kind van 4 gezegd dat het niet kan omdat de andere kinderen komen. Helaas is dat inmiddels geregeld 3 dagen per week. En nu hij op school zit ziet hij ze daardoor bijna niet meer in ieder geval niet alleen.

Het enige wat hier werkte is afstand heel veel afstand en ja dan krijg je dus de situatie dat je ze weken niet ziet terwijl je op nog geen 500 meter van elkaar woont. Maanden hier niet geweest. Ze kwamen er in januari achter dat wij een nieuw koffiezetapparaat hebben. In juli in gebruik genomen.

Denk aan jezelf en je gezin. De kinderen beseffen Veel.

2. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    pffff wat heftig zeg, misschien een goed en open gesprek met ze aangaan???

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wat akelig dat ze zo doet zeg!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ze heeft geen zin in je kinderen? Wtf!
    En de rest die daarna nog kwam?
    Ik zeg dit niet snel maar zou hierin zo gekwetst zijn dat ik het contact tijdelijk zou verbreken.

Wat erg dit zeg.

Sterkte!

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Bij mij was dit echt de laatste keer geweest dat er contact is geweest met zus en moeder.
    Geen zin in jullie kind :$:$:$:$ niet normaal!
    Die vast oppas dag zocht ik dan wat anders voor, liever geld voor de opvang betalen dan een oma die geen liefde heeft voor het kind...walgelijk hoe die twee doen.

Ik hoop dat jullie evengoed wat hebben kunnen slapen en met zn tweeën hier goed over hebben kunnen praten. Denk aan jullie zelf en niet aan anderen.
    Het zal heel moeilijk voor je man worden om afstand te houden maar hij is al veel te lang behandeld als assepoester door zn vervelende zus en moeder :(

Ps wat goed dat jullie voor jullie zijn opgekomen en een gesprek met haar zijn aangegaan! (Je man dan maar jij hoort er ook bij ;))

6. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Geen zin in je kinderen? Zo die komt hard aan. Sneu voor je man, die had alles verwacht behalve zo'n opmerking, dat zeg je toch niet. Begrijpelijk dat jullie hier nu (even) klaar mee zijn.

Sterkte ermee.

7. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hoe is hij er nu onder? Vind het echt rot om te lezen zeg :(

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hoe is het nu meis?

9. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Met mij op zich wel goed.. Ook al gaat zoiets je niet in de koude kleren zitten nstuurlijk.

Ik heb mijn man nog niet echt gezien om er verder een goed gesprek over te hebben (hij dag dienst ik avond/nacht) maar vanavond hebben we tijd samen en dan ga ik het er eens rustig met hem over hebben.

Sm heeft me wel gevraagd of we nog oppas nodig hebben heb er maar even noet op gereageerd.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Hmm ja zo zou ik er ook wel klaar mee zijn

11. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat triest voor je man... Gelukkig klink je alsof je heel goed bent in hem steunen. Hij zal je zeker nodig hebben nu.

12. buonanotte

Dank je..

We hebben het er net over gehad.

En hebben beide zoiets van als ze haar excuus niet gaat aanbieden komen we er voorlopig niet. En oppassen hoeft ze al helemaal niet. Laat haar eerst maar eens voelen hoe wij ons voelen..

13. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Alsof er niets is gebeurd, nou ja.

Apart dat ze dit nog vraagt, ze had toch geen zin in jullie kinderen. Beseft ze dan niet dat ze jullie gekwetst heeft.

14. buonanotte

Nu ook weer zo iets ik vroeg of er nog iemand kaarten nodig had voor de Efteling ( die van AH met 10 euro korting ) Aangezien ik er maar 2 nodig heb en deze al heb.

SM:

Ja B. wilt ze graag hebben ( mijn man zijn andere zus ) want die wilt er nog een x heen met neefje S..

S van mij word dus weer niet mee gevraagd.

15. Booo

Booo Actief lid

28 jan 2014
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee.. wat vervelend zeg! Ik zou inderdaad gewoon lekker geen contact opnemen en laat ze maar voelen!
    Wat een rot situatie :(

16. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Lekker zelf boodschappen laten doen.

17. buonanotte

Oh die kaarten krijgt ze ook echt niet daahaagg gooi ze nog liever in de prullenbak whahaha

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Triest hoor dit soort oma's. Ik ben benieuwd wanneer ze het doorheeft en of begint met een "ik ben je moeder, oma van.., vind me zielig" offensief begint. ;) ;)

Sterkte ermee, al ben ik stiekem wel benieuwd naar een vervolg ;)

19. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    waauw jou schoonmoeder mag echt de ogen uit de kop schamen!!!!
    sorry voor mijn woorden maar wat moet zij zich schamen zeg!!!
    die zou ik letterlijk uit mijn leven en mijn kind ze leven verbannen!!!!
    wow wat een mens zeg:$ hoe kan en durft ze!!!!
    ik zou echt totaal geen energie steken in mensen die zo met mijn gezin om zouden gaan wegwezen!!!

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En hebben beide zoiets van als ze haar excuus niet gaat aanbieden komen we er voorlopig niet. En oppassen hoeft ze al helemaal niet. Laat haar eerst maar eens voelen hoe wij ons voelen..[/QUOTE]Dat nog niet eens... Ik denk dat het beter is, om wat afstand te bewaren, voor jullie kind(eren). Want die gaat/gaan op een gegeven moment ook merken, dat oma meer om de andere klein kinderen geeft. Nee, oma gaat niet naar jouw musical kijken, want ze heeft geen zin in jou. Maar ze heeft wel zin in je neefje, dus gaat ze daar mee naar de speeltuin. Ik zeg maar wat. Dat wil je toch niet?
    Oh, ik zou echt zo die bal terugkaatsen en zeggen: Als jij geen zin hebt in mijn kinderen, waarom zou ik jou dan iets geven voor JOUW kinderen? En dan (als je wel een goede bant hebt/wil houden met die andere zus) die zus een whatsapp sturen, dat ze die kaartjes wel mag hebben, maar niet via je schoonmoeder.

Deel Deze Pagina