Afgelopen donderdag en vrijdag contact gehad met iemand voor onze auto zowel telefonisch als sms contact. Vandaag afgesproken om 11 uur, nou er is nog steeds niemand geweest o wat vindt ik dit vreselijk irritant. Heb helemaal oppas moeten regelen en afspraken verzet en dan dit. Snap dat niet hoor bah.
Tjah... Dat is helaas het risico om iets via marktplaats ed. te verkopen. Heb het zelf ook vaak genoeg mee gemaakt en je word er inderdaad niet goed van maar je kunt er weinig aan doen helaas.
Hier helaas ook gehad met een auto. Knul wilde hem zo graag hebben en zou hier om 3 uur zijn.. nooit meer iets van gehoord. Heb wel ff een mega asociaal mailtje gestuurd. (oeps)
Stom en asociaal, maar zo gaan die dingen. Ik spreek nooit met mensen af op tijdstippen waar ik ingewikkelde dingen voor moet doen zoals oppas regelen en afspraken verzetten. Als ze dan niet op komen dagen heb ik er in ieder geval niet heel veel last van.
Heb ik ook een keer gehad met een auto. Hij is zelfs komen kijken en wilde de auto graag hebben. Op de dag van overschrijven stuurde hij 's morgens een sms dat hij in het ziekenhuis zat en van de trap was gevallen. Hij zou later komen. Nooit meer iets van gehoord....de eikel!!
Moet zowiezo oppas regelen kan die kleine niet mee nemen op de proefrit e.d. zoveel gesjouw. Zouden die mensen het zelf ook niet vreselijk irritant vinden als ze wat afspreken?
Hier ook gehad. Meneer was gekomen voor de auto en had interesse. De dag van overschrijving moest hij ineens werken. Na verschillende keren nog proberen te bellen hebben we het er maar bij laten zitten. Nooit iets meer gehoord van de beste man. Vind het echt onbeschoft!