Zijn er ook BH's voor als je grote tepels hebt? Die je door je kleding heen ziet steken zeg maar Ik kan daardoor echt geen gladde shirts/truien dragen en zekerin de zomer is dat lastig. Ik hoef geen STRAKKE shirts, daar houd ik niet eens van, maar ik wil niet alleen blouses :x padded BHs helpen een beetje maar t blijft. Push up heb ik ook niet nodig maar dat terzijde. Lilypads geprobeerd maar krijg ik jeuk en pijn van. Zoogkompressen draag ik nu (duh..) maar dan nó zie je het een beetje.. Plus dat je dan rondjes ziet natuurlijk.. Zijn er nog andere mogelijlheden??
Oh dat is jammer dat dat niet werkt voor jou Geen idee wat je zou kunnen proberen ! Misschien in een goede bh winkel je probleem voorleggen en vragen of hun iets weten ?
Beetje een zijspoor, maar in (volgens mij) Japan hebben ze heel veel gebouwen met airco's. Als je daar als vrouw naar binnengaat, krijg je standaard een zakje met 2 tepel-"dopjes" =)
1april was maandag Serieus?? Nog nooit van gehoord. Zou me eigenlijk best opgelaten voelen als ze me dat zouden geven
natusan heb ik niet dus kan ik sowieso eens proberen! Heb ze nu toch nodig Naja in Japan zijn ze ook niet wijs!! Bedankt voor het meedenken! Ik kom trouwens al nooit bij Livera enzo, wat zijn 'nog betere' lingeriezaken dan??