Ikea op koningsdag

Discussie in 'De lounge' gestart door minon, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Ik wilde eigenlijk zaterdagmorgen naar de Ikea om wat kasten te halen. Maarr.... Is het dan nu juist mega druk of heel rustig?
    Wie is er wel eens op Koninginnedag er geweest?

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Weet niet waar je woont maar de vestigingen Amsterdam en Delft zijn gesloten zaterdag.

3. minon

minon Niet meer actief

Ik zit het dichst bij utrecht in de buurt dus die is gewoon open :)

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.398
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik gok druk, net als elke zaterdag!

5. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi was ik ook van plan, in de hoop dat het dus rustig is. Het is iig een dag dat mensen veel andere activiteiten kunnen doen... En geen extra vrije dag maar gewoon zaterdag dus wie weet. Ik durfde het op tweede paasdag niet aan, dan gaat volgens mij iedereen...;)

6. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Nee niet doen... om te wandelen, rondkijken prima. Maar echt om kasten en dergelijke grote dingen te halen beter niet. Wij zijn wel eens met feestdagen naar de Ikea geweest en is dan echt super druk! Vind het normaal altijd ook al best druk maar dan merk je toch echt dat mensen een extra vrije dag hebben en er lekker tussenuit zijn.(ik heb het dan trouwens wel over Ikea barendrecht maar denk dat het met feestdagen overal wel ong hetzelfde is)

Lijkt me echt vreselijk als je tussen die drukte je kasten/spullen moet sjouwen/meeslepen of erger nog... moet ophalen bij de balie(vaak lange rij). En dan ook nog eens proberen in de auto te laden... Maar miss vind jij dat juist een hele uitdaging :) Maar als persoonlijk advies zou ik zeggen... liever niet doen.

7. minon

minon Niet meer actief

Hmm vooralsnog overwegend druk dus. Ik redeneerde ook dat koningsdag een dag is dat veel mensen op pad gaan naar markten en feesten in tegenstelling tot tweede paasdag ofzo. Maar die vlieger gaat dus niet op :)
    Gaat trouwens om expeditkasten dus gelukkig niet echt grote dingen.
    Nu ik toch aan vragen ben hebben ze ook karretjes daar waar kinderen in kunnen? Let er eigenlijk nooit op haha. Moet wel met mn dochter namelijk omdat man smorgens moet werken.

8. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Maar als je de locatie van de pakketten weet en verder niets gaat bekijken of kopen, ben je ook zo klaar toch?

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Je krijgt waarschijnlijk een tafereel ala leeuwenkoning. Jij in de gangpad en dan een kudde wikde beesten die aan komt stampen.
    Ikea op feestdagen is hier suicide!

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    wij zijn in 2013 met de intocht van sinterklaas (1e weekend althans) naar de ikea gegaan, was hartstikke rustig 's ochtends haha

ik overweeg ook om zaterdag te gaan, maar zal dus even nakijken welke vestigingen open zijn, anders gaan we een andere x ;)

11. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Ik meen dat het rustig is hoor... Werk zelf bij een van de vestigingen die dicht zijn, maar als het oud en nieuw is is het vaak ook super rustig! Lijkt mij dat deze dagen vergelijkbaar zijn...

12. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Volgens mij heb je wel van die kinder dingen ja. Ben er even een tijdje niet meer geweest dus weet het niet zeker meer... Ben trouwens wel van plan heeeeeel misschien vanavond even langs de Ikea te gaan dus wil wel even opletten voor je. Maar eerst maar eens even kijken hoe ik me vanavond voel :(

13. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ikea heeft met koningsdag zelfs een speciale kortingsactie (als je Ikea family lid bent) dus ik gok op druk :D

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik denk niet druk, er zijn namelijk heel veel andere leuke dingen te doen dan ikea.

Deel Deze Pagina