ligt t nou aan mij of aan de andere?

Discussie in 'De lounge' gestart door prisje22, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    je had me telefoon moeten horen...
    bleef gelijk over gaan>.< niet opgepakt geen zin in de preken :) maja volgens mij blijf ik nog pissig als k het typ dan wordt k gewoon weer boos

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Preston Palace 1400 euro? Dat is knap....

Misschien ook een keer tegen je moeder zeggen dat het van haar niet netjes is om niet voor jou op te komen!

Pfftt nooit meer uitlenen dus, wat een aso's.

3. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je eigen moeder haar in bescherming neemt. Dan zou ik voorstellen het geld aan je moeder te vragen. Dan mag zij achter hun vodden aan gaan zitten. Kijken of ze het dan wel begrijpt... Gek!! Wijze les voor de volgende keer dus! Ik hoop dat je de rest nog terug krijgt.

4. mumija

mumija Niet meer actief

Wat belachelijk asociaal! Dat ze zich niet de ogen uit de kop schamen!
    Lekker makkelijk zo, en dat je moeder het ook nog eens voor je tante opneemt vind helemaal van de zotte.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Helemaal mee eens. Is inderdaad niet netjes, maar als je het al op alle nette manieren hebt geprobeerd. Het is niet zo, dat ze het niet terug kunnen betalen. Schandalig dat ze het geld ... JULLIE geld gewoon over de balk smijten.

Maar ik ben wel benieuwd naar hun reactie!

6. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Ik zou tegen je moeder zeggen, als ze zo graag haar zus in bescherming wilt nemen, dat zij jou maar dat geld moet geven, dan ben en jij ervanaf en dan is het voor vanaf nu tussen hun.

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dit dus. Laat je moeder maar lekker achter haar zus aanrennen. Profiteurs, bah! :x

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Tja, als ze op FB zo stoer zijn om te doen alsof ze het zo breed hebben terwijl ze in real life de deur voor je neus dichtgooien dan zou ik ze ook via die weg aan de schandpaal nagelen.

Wie weet melden zich er dan nog wel meer schuldeisers.

9. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    ze hebben serieus vanavond terwijl ik op visite was me voicemail paar x ingesproken of ik wel lekker was om het op facebook neer te zetten... ben boos en verdrietig meerendeels dat ik zo,n klap krijg van me moeder en de woede van hoe ze het op facebook neer zetten van ja morgen tijdje naar preston palace.. met zn 4tjes met de kids erbij .. ze hebben 4 inkomens
    en dan nog gaan ze morgen naar belgie rijden om te tanken om naar preston palace te gaan pff

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Knuffel!

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat een aso familie. Ga er maar ver boven staan en nooit meer iets geven of uitlenen. Sterkte ermee!

12. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    goh klinkt bekend zoon verhaal al is het hier me schoonvader en oweee als ik er wat van zeg dan word man boos -.-

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik snap bij dat soort mensen echt niet dat ze zich niet de ogen uit hun kop schamen. Wel geld lenen maar niet terug betalen... En dan ook nog wél allerlei uitstapjes maken ;) Diep schamen moeten ze zich.
    Goed dat jullie ze even voor het blok hebben gezet op fb. Iemand anders zei het al; vraag je moeder maar om het geld en laat haar dan maar achter hun kont aanzitten. Sneu dat ze niet voor jou opkomt :(

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Je weet helemaal zeker dat ze het zelf betalen? En dat het 1400 euro is? Het is niet gewonnen of gegeven oid?

Als je dat zeker weet, dan heb je groot gelijk dat je het op Facebook zet. Het is behoorlijk asociaal om zo'n duur uitje te doen, terwijl je nog 250 euro moet afbetalen.

15. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik zou me echt rot schamen om iemand zo lang te laten wachten op geleend geld!
    Dat ze wat uitjes doen okay, maar los dan in ieder geval een vast bedrag per maand af en leef wat zuiniger. 250 euro is veel geld dus daar zou ik zeker achteraan gaan. Vooral gezien hun gedrag. Ze mogen dankbaar zijn dat je hun het geld geleend hebt!

16. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Jemig. Ik vind dat je groot gelijk hebt dat jullie het nu in het openbaar gegooid hebben. Vanaf nu zou ik op fb werkelijk onder ieder duur iets zo reageren. Fijn dat jullie leuke dingen doen maar Denk je nog wel even aan die 250,- die wil ik eerst terug. Iets in die trand.
    En inderdaad, tegen je moeder zeggen dat zij het geld dan maar voorschiet voor je zus dan is het geen issue meer tussen je zus en jou en kan zij haar achter haar vodden aanlopen.

17. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik vind het inderdaad nog wat anders als ze gewoon netjes elke maand een deel betalen, dan mogen ze van mij er rustig op los leven, zolang er dus maar wel elke maand netjes afgelost wordt!

18. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ja weet ik zeker dat zeiden ze zelf :(

19. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Nu weet je precies hoe ze is.

Ik zou haar opbellen en er uitleg over willen hebben en of je het eventueel binnen 1 maand terug kan krijgen..

Kan ze het niet, dan annuleert ze maar al die dagjes om jou zo terug te kunnen betalen.

20. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Nee, het ligt niet aan jou!

Ik heb tot nu toe nooit van iemand geleend (afkloppen!!), en ik leen om deze reden ook bijna nooit geld uit. Alleen aan personen, waarvan ik weet dat die het ECHT nodig zijn en die het ook fatsoenlijk terugbetalen zonder dat ik hoef te vragen.

Deel Deze Pagina