Hoi Ik snap er niks van heb luiers nodig dacht bestel ze even snel via wehkamp ging vorige keer (zonder bon) ook goed en snel. Ik heb de bonnen boekje van LIHL en die gelden ook voor de wehkamp. als ik de code in wil toetsen krijg ik een foutmelding met dat de code is verlopen of al een keer eerder is gebruikt?!.:x. Er er staat ook de code begint met 3 letters.. bij mij begint de code met 2. Hier zullen toch meer mensen last van hebben?! Wat te doen? Het is juist zo handig omdat er bij mij niet in de buurt een winkel is waar ik ze kan inleveren.. Heb ook al de wehkamp gemaild maar nog geen reactie..
de eerste 3 letters/cijfers zijn van deze periode NB3 of NB2 en hier continue die melding.. de code is hoofdlettergevoelig.. maar ook dat maakt niets uit ik kan dus vrijwel niets bestellen bij hun.. heb het bij de pampers, en de shampoo en de olaz creme met 5 euro korting..
hmm kan nu helemaal niets meer bestellen bij Wehkamp.. geen enkele code werkt meer.. krijg constant de melding: "Deze actiecode hoort niet bij deze actie" Terwijl het toch echt wel klopt!
oke heb wehkamp gebeld. ze hebben nu een soort waardebon van 10 euro in mijn account gezet. kan je de bestelling gewoon doen en dan betalen met acceptgiro dan kan je zelf als je gaat betalen die 10 euro eraf halen.. wel handig nu kan je de bonnen nog een keer gebruiken in de winkel haha.. maar dus goed opgelost zo.. en morgen weer luiers in huis!
ja had ik gedaan..maar mijn code begint al met 2 letters en volgens hun moeten het er 3 zijn.. denk dat het daar al fout gaat..?
Ik had wat spullen in mn mandje gelegd, codes succesvol ingevoerd en daarna weer gestopt met bestellen. Als ik nu weer verder wil gaan is de korting niet meer verrekend in het totaalbedrag en hij pakt dit ook niet automatisch op als ik ga bestellen. Wel staat de korting onder mijn administratie. Hoe los ik dat op? En betaal je nu wel of geen verzendkosten als je alleen lihl producten besteld?