Korting op korting: Etos

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door merah, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik wilde vanmorgen nog even wat LIHL-bonnen inwisselen.
    Bij Etos kwam ik erachter dat de pakken (van15 euro zoveel) waarvoor de bonnen waren bedoeld, niet meer bestaan.
    Een medewerkster vertelde dat de bonnen nu gelden op de value bags, normaal 19 euro zoveel.
    Bij de kassa aangekomen bleek dat deze nu in de aanbieding zijn: Twee pakken voor 34 euro (normaal op een paar centen na 40 euro).

Ik moest dus kiezen, of die korting of de korting van 10 euro.
    Nu had ik hier al verschillende keren gelezen dat korting op korting bijna onmogelijk is geworden, dus ik koos voor de 10 euro korting van mn bon.

Toen kwam de filiaalmanager er toevallig bij en die zei dat die 2 pakken voor 34 euro een nieuwe VASTE aanbieding is bij Etos en dat de bonnen daar wel op mogen. Anders kun je namelijk nooit meer je bonnen inleveren. Korting op korting dus.
    Heb nu 2 value-bags voor 24 euro ipv 40 euro.

Ik denk, ik schrijf het hier even naar, voor als mensen ook nog bonnen willen inleveren en tegen een medewerker oplopen die geen korting op korting wil doen.
    Je kunt dan dus het argument gebruiken dat die 2 voor 34 euro een vaste aanbieding is en dat het inlveren van de bon dus zou moeten kunnen...

2. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Kruidvat heeft die pakken toch altijd 2 voor 30?

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat waren de oude pakken.
    Verpakkingen zijn weer veranderd...
    Ze blijven aan de gang...

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nee, je hebt gelijk. Ze staan nu in de folder (al zitten er in mijn value pack, maatje 5 56 luiers en op het plaatje in de folder maar 50...).
    Bij Kruidvat echter geen vast prijs, dus dan zou korting op korting weer niet kunnen en ben je toch weer duurder uit.

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ohhh dat meen je niet! Ik heb er dus wel de volle pond voor betaald. Pff.

Deel Deze Pagina