LIHL bonnen ruilen

Discussie in 'Ruilen' gestart door dobbel, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik heb het boekje binnen, ik haal er ong 5 bonnen uit, van tandpasta en tandenborstels plus die van de afwasmiddel.

de pamperbonnen enz laten we zitten, aangezien zelfs met korting de aldi luiers goedkoper zijn, en aangezien we die super vinden, gaan we die gewoon houden, en gebruiken we de bonnen dus niet.

normaal geef ik ze weg, dit wil ik nu eigelijk niet doen, en waarom niet. omdat we het finandieel heel zwaar hebben,
    het liefs ruil ik het dus ergens tegen, maar dan bv wat kleding ofzo,
    andere bonnen en zegels gebruik ik niet dus geen belang bij.

of tegen wat hobbyspul zoals lapjes vrolijke stof of lintjes (geen papieren lintjes wat je voor kadotjes gebruikt maar dus linnen/katoenen lintjes met leuke opdrukken)
    of haakkatoen.

mocht iemand intresse hebben dan hoor ik dat graag.

2. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je neemt mijn aanbod niet serieus? Ik dacht dat we aan het onderhandelen waren?

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    pardon, dan heb je mijn laatste pb niet gezien geloof dat je of mijn niet begrijpt of niet wil begrijpen maar het bericht hierboven is al heel duidelijk lees de laatste pb nog maar eens, op dit soort reacties zit ik niet te wachten, dan gooi ik het boekje wel bij het oud papier ook prima verder, dacht als er 2 mensen blij gemaakt kunnen worden is het leuk maar helaas heb al veel pbtjes met je gewisselt en constant netjes andwoord gegeven en nooit geen reatie meer gehad op de laatste pb van mij naar jou, dus wie neemt nou wie niet serieus. heb echt geen puf om met dit soort onzin bezig te houden, dus iemand die serieus wat wil ruilen mag pben, verder mag dit topic dicht en gooi ik ze anders gewoon ewg. heb te veel aan het hoofd hiervoor dit geneuzel.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Lotte

Deel Deze Pagina