Ik ben op zoek naar wasmiddelbonnen. Kan ruilen tegen de andere LIHL bonnen (ik heb GEEN pamperbonnen), AH dierenkaartjes, etc.
Ik heb hier ook nog 2 pamper bonnen liggen die ik graag zou ruilen voor een volle etos spaarkaart. Stuur maar een pb als je interesse hebt!
jaja...maar als niemand reageert op het pb'tje dan kan ik er ook niks aan doen hoor , heb nog geen bon gehad hoor.
Ik vroeg het ook in een ander topic. Ik snap het hoor, ik heb het ook. Maar omdat je zo vaak hier achter elkaar zegt dat je een pb stuurt... Vandaar. Maar succes met eentje krijgen
Ok, dan zal ik dat niet meer doen! Ze zijn ook snel weg, scheelt natuurlijk ook, pampers zjn al duur zat! Bedankt, groetjes!
Heb nog een bijna vol boekje liggen. heb de pamperbon, Yogolinobon en groeie start eruit gehaald. Rest graag ruilen tegen volle etos kaart.
ben opzoek naar een pampersbon (zelf helemaal geen bonnen gehad) ik heb te ruil dierenkaartjes, c1000 kraskaart en DE zegels
Ik heb een vol bonnen lekke in de aanbieding. Ik doe boodschappen bij ah en ik ben heel tevreden over de Etos luiers. Etos punten spaar ik trouwens wel maar eigenlijk hoef ik er niks voor te hebben. Ik heb het ook maar gekregen.
dat was ook mijn idee.. hoewel ik stiekem wel hebberig wordt als ik nu hier kijk haha... maar oke - ik had m'n eerste berichtje al in het andere topic geplaatst en dat laat ik maar staan. Als mensen wel wat willen geven is het mooi meegenomen, maar anders maar niet . Mijn zegeltjes van de PLUS (pirex schalen op dit moment) gaan nooit zo hard hihi . Maar oke - ik blijf dus bij m'n eerste berichtje in het andere topic.