Ik heb ze ook al. Inderdaad wel een tegenvaller zeg... Ik ben wel benieuwd naar de reactie van Etos toch Jammer zeg, ook helemaal geen Ambi Pur en Lenor meer... En geen Pampers, das tochwel het ergste...
Toch wel pampersbonnen? Jammer dat ik ze niet heb gekregen, de vorige ronde had ik ze weer wel. En juist met een jong kindje kan ik ze goed gebruiken haha.
Hier ook het boekje binnen.. Er zit niet heel veel denderends meer in Heb wel de pamperbonnen Maar de oranje versie van pampers vind ik zelf helemaal niks
Hier ook een boekje, helaas zonder pampers...... Mocht etos weer korting op korting doen, oral B vrij en zat tandenborstels en tandpasta 2,00 per stuk, met bon dus gratis Wat me trouwens ook opviel is dat blokker niet meer mee doet.
En ook nog mensen die het gek vinden een uitgekleed boekje te krijgen??? Sommige hier kleden de winkels helemaal uit, dus geef LIHL geen ongelijk! En hoop eerlijk gezegd dat korting op korting gewoon niet meer mogelijk is. Dit gaat gewoon echt ver buiten het concept om en zet alleen maar aan tot hebberigheid... Vind het leuk korting te krijgen, maar complete voorraadkasten vol voor niks hoeft voor mij ook weer niet. Het concept is een huishouden wat tegemoet te komen in de kosten door de boekjes te verspreiden. Niet om de boekjes op marktplaats voor 10 euro per stuk te kopen en dan zelf een eigen winkel te beginnen in je kelder. Vooral Etos blijven mailen. Ik zou AH ook nog even mailen... En de rest ook! Dan is er de volgende ronde helemaal geen boekje meer Succes allemaal!
Hier dit keer ook een boekje weer gekregen, zo raar soms wel en soms niet , maar helaas geen wella (alleen new wave) en geen vaatwastabletten en dat vond ik net zulke fijne bonnen. Zitten ook maar 25 bonnen in dit keer, hij is voor mijn gevoel veel kleiner als anders. Jammer. Maar vooruit iets korting is beter dan niks
Weet iemand of die bon voor Always enkelpakken (2+1 gratis) ook geldig is voor zo'n grote doos inlegkruisjes 60 stuks? Die van 30 stuks staat er wel bij, maar is dan eigenlijk weer onvoordelig.
Nee, want er staat toch eigenlijk toch duidelijk dat het voor de enkelpakken is? Nja, hier mag en kan alles, zelfs sjoemelen Officieel mag het dus niet, maar iedereen doet het... Ik zou het niet durven en doen, maar die keuze is aan jezelf uiteraard.