Tja ik ben dan een pietje precies want ook die 60 stuks zitten in 1 doos. Maar ik wil inderdaad niet sjoemelen, vandaar de vraag.
Wij hebben nog 16 pakken Pampers staan dus nu echt wel even genoeg haha Iemand nog interesse in de bonnen van Pampers ?
Als het bij Jumbo al kan want ze hebben altijd die vage correcties, kom je op 5 euro per pak, was net de aanbieding bij de C1000, zonder bonnen...
Ik dacht dat de Jumbo niet deed aan korting op korting? Ik vond de LIHL bonnen die we nu in de bus hebben gekregen vele malen minder dan de bonnen die we eerder kregen, best jammer.
Wat ik niet snap... Wat is er zo heilig aan de LIHL bonnetjes? Laatst waren de pampers bij C1000 ook 5 euro per pak (ofja, 2 voor 9,99). Nu met de bonnen hetzelfde... Ik wacht wel weer op een andere leuke aanbieding. Die zijn er van Pampers toch genoeg...
Ik heb ze ook weer binnen. Als iemand de groene pampers bonnen binnen heeft dan hou ik me aanbevolen! Ook wil ik ze wel ruilen voor andere bonnen. De oranje pampersbon gebruik ik sowieso niet dus als iemand die wilt hebben.
ehh.. ik zag geen pamper bonnen? Heb ik dan een ander boekje? Er zaten wel blaadjes van pampers bij maar ik zag daar geen actie op toch? of ben ik blond?
Ik zie mijn eigen code ook niet meer op de bonnen staan? Zou je nu bij Wehkamp met de streepjescode moeten bestellen dan?