Ik wil het heel graag proberen, dus als iemand de codes voor me heeft en ze zelf niet gebruikt? Heel graag!
Zijn de barcodes per product nou hetzelfde? Volgens mij wel of niet? Ik keek gisteren even vluchtig op 2 bonnen van hetzelfde product en volgens mij waren dat dezelfde.. Is dus niet meer met een eigen code?
Ik heb 24 van de 25 lihl bonnen in de aanbieding om te ruilen tegen volle Efteling kortingskaarten van AH en/of Etos baby zegels. Bonnen zonder pampers en zonder tandenborstel (niet bedacht terug te vragen toen het bij Etos niet lukte ) Doe maar een voorstel via pb...
Heb Wehkamp gemaild en nu moet ik de bon opsturen... Vind dat eerlijk gezegd onzinnig. Lekkere actie zo... postzegels zijn ook niet gratis.
Ik heb zelf nog een boek (met pampersbonnen). Iemand ruilen tegen kleding jongen maat 68/74 of speentjes/flesjes?
Ik hoor niks meer van het andere meisje waarmee ik zou ruilen dus ik heb hier nogmaals de oranje pampersbon in de aanbieding. Ik heb ook inmiddels genoeg bonnen van al het andere.